وزیر راه و شهرسازی گفت: واگذاری زمین برای اجرای عملیات بزرگ ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان خوزستان آغاز شده و در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 27 April 2023

مهرداد بذرپاش روز پنجشنبه در آیین افتتاح سالن چند منظوره شهدای فتح المبین کوی مدرس دزفول، افزود: پیگیری و انجام اقدامات لازم برای حل مشکلات همچنان به عنوان اولویت در دستور کار است و البته وجود برخی کاستی ها نشانه کم کاری خادمین ملت نیست.

وی اظهار کرد: در همین ارتباط تلاش می کنیم با ساخت مجموعه های ورزشی در سطح مناطق و محلات مختلف، نشاط اجتماعی را در سطح کشور گسترده و نهادینه کنیم.

بذرباش اولویت وزرات راه و شهرسازی در خوزستان را ساخت مسکن عنوان کرد و گفت: حدود سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان دزفول در حال ساخت است که امیدواریم سال آینده به متقاضیان واگذار شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: همچنین تامین زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان خوزستان نیز از دیگر برنامه های در دست اجراست که امیدواریم امسال انجام شود.

بذرپاش با بیان اینکه تا نیمه دوم امسال بخش زیادی از این واحدهای مسکونی در استان احداث و تکمیل می شود، گفت: البته تکمیل این واحدهای مسکونی با قیمت تمام شده الان کار دشواری است.

آیت الله رئیسی رییس جمهور همراه با اعضای هیات دولت صبح امروز در جریان سفر استانی خود از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

این سفر ۲ روزه است و اعضای هیات دولت ضمن بررسی مشکلات استان خوزستان، چندین طرح را بهره برداری می‌کنند.

رییس جمهور و هیات همراه در این سفر بازدید از پروژه سیکل ترکیبی اندیمشک، دیدار با مردم این شهرستان، حضور در اهواز و دیدار با مردم در مصلای شهر، حضور در شادگان و دیدار با مردم ، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت، حضور در شهر هویزه و افتتاح پالایشگاه گازی ، شرکت در جلسه شورای اداری و چند برنامه دیگر از جمله برنامه های سفر استانی رییس جمهور است.

برچسب ها: مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار