مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با درباره علت موفقیت استقلال خوزستان، گفت: این تیم از کادرفنی بسیار خوب، فنی، با اخلاق و دور از حاشیه برخوردار بوده و باعث شده استقلال به خوبی پیش برود.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 06 April 2023

حمید بنی تمیم در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم های نفتی خوزستان که در آستانه سقوط به لیگ یک هستند، اظهارکرد: آنچه از دست اداره کل ورزش خوزستان و مقام ارشد استان برای حمایت از این دو تیم بر می آمد انجام شد. ضمن این که جلساتی هم با حضور استاندار خوزستان پیرامون وضعیت تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که ادارات کل ورزش و جوانان استان ها نمی توانند در سیاست گذاری های فنی تیم ها نقش داشته باشند و خوزستان هم مستثنی نیست. این باشگاه ها خصوصی هستند و در انتخاب هایشان مستقل عمل می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: در مجموع نتایج دو تیم نفتی مورد رضایت نبوده و نیست اما امیدواریم این روند اصلاح شود و خانواده فوتبالی برای فوتبال استان به درستی تصمیم بگیرد.

وی درباره موفقیت استقلال خوزستان که در آستانه صعود به لیگ برتر است نیز عنوان کرد: به اعتقاد من نتایج قابل قبول استقلال خوزستان نشات گرفته از همدلی بین اعضای این تیم و گروه ملی فولاد ایران است. این تیم از کادرفنی بسیار خوب، فنی، با اخلاق و دور از حاشیه برخوردار بوده و باعث شده استقلال به خوبی پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار