مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ارائه خدمات درمانی به ۱۲ هزار و ۴۲۵ نفر در طرح نوروزی امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 03 April 2023

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح نوروزی اورژانس از ۲۵ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه اظهار کرد: در این مدت ۲۸ هزار و ۲۱۹ مورد تماس با سامانه ۱۱۵ گرفته شد که ۲ هزار و ۷ مورد از این تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده‌اند.

وی افزود: در طرح نوروزی امسال به ۱۲ هزار و ۴۲۵ نفر خدمات ارائه شد که ۳ هزار و ۳۶۹ نفر از این تعداد، مصدومان حوادث ترافیکی بوده‌اند. در ماموریت‌های اورژانس، ۶ هزار و ۵۴۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۵ هزار و ۸۸۱ نفر نیز در محل خدمات درمانی را دریافت کردند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۲۸ درصد ماموریت‌های اورژانس برون شهری، ۶۶ درصد ماموریت‌ها درون شهری و ۴ درصد ماموریت‌ها در حوزه روستایی روستایی و دو درصد سایر ماموریت‌ها بوده است.

شرهانی بیان کرد: رامهرمز، شوش، ماهشهر، ایذه، اندیمشک و مسجدسلیمان به ترتیب پرحادثه‌ترین نقاط استان خوزستان بوده‌اند.

وی عنوان کرد: بیشترین ماموریت‌ها در رامهرمز با ۵۲۲ مورد و کمترین ماموریت‌ها در هویزه با ۱۱ مورد بوده است.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در این مدت ۱۵ سورتی پرواز شده که ۱۶ بیمار از این طریق به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند.

برچسب ها: اورژانس ، حوادث ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار