رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هفتکل در استان خوزستان بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 01 April 2023

محمد حسین سرمست شوشتری روز شنبه در گفت و گویی خبری بیان کرد: اهواز، کارون، امیدیه، رامهرمز، بهبهان، اندیکا، لالی و مسجدسلیمان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین آبادان، رامشیر، آغاجاری، باغملک، هندیجان، حمیدیه، گتوند، اندیمشک، دزفول، دزپارت، ایذه، باوی، بندر ماهشهر، خرمشهر، دشت آزادگان، شوش، شوشتر، هویزه و شادگان نیز در وضعیت آبی کرونایی هستند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به دید و بازدیدهای نوروزی، و نیز شیوع ویروس زیر مجموعه کرونا، از هم استانی‌ها درخواست می‌شود از تجمع در محیط های بسته خودداری و علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، جامعه هدف به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کند.

بر اساس رنگ بندی پیشین کرونا که از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شودریال خوزستان هیچ شهر نارنجی کرونایی نداشت. برا اساس این رنگ بندی اهواز و هشت شهر دیگر خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند. هفتکل در این رنگ بندی در وضعیت آبی کرونایی قرار داشت.

گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حاکیست: هم اکنون ۱۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار