رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از شرکت بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون‌های مرحله دهم هماهنگ، صنعت ساختمان و تفاهمنامه سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ 21 February 2023

محمد عنایتی‌راد با اشاره به برگزاری آزمون تعیین صلاحیت مهارت‌آموزان اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۹ و ۱۳ آیین‌نامه کارآموزی شورای عالی کار، دهمین مرحله آزمون سراسری مهارت‌آموختگان سال ۱۴۰۱ در خوزستان با شرکت ۹ هزار و ۵۳۶ نفر اجرا شد.

وی افزود: آزمون هماهنگ در دو بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای با حضور ۷ هزار و ۷۵۰ نفر از مهارت‌آموختگان در خوزستان برگزار شد. همزمان با آن، آزمون صنعت ساختمان با حضور یک هزار و ۴۲۴ نفر و ۳۶۲ نفر نیز در قالب آزمون تفاهم‌نامه در سراسر خوزستان اجرا شد.

رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: این مرحله از آزمون در ۳۶۱ حرفه مهارتی صنعت، کشاورزی، خدمات، فرهنگ و صنایع دستی و ۲۷ حوزه آزمونی در سطح خوزستان برگزار شد.

عنایتی‌راد عنوان کرد: متقاضیان پس از کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی، بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده در آزمون عملی که در مراکز و کارگاه‌های سنجش برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، شرکت می‌کنند و پس از قبولی نهایی گواهینامه مهارتی دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار