استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه هماهنگی تامین پایدار سوخت زمستانی استان که با حضور سرپرست معاونت‌های عمرانی و سیاسی و امنیتی و مدیران عضو برگزار شد؛ گفت: بر اساس گزارش‌هایی که امروز توسط مدیران دستگاه‌های خدمات رسان ارائه شد، خوشبختانه استان در حوزه انرژی از وضعیت مناسبی برخوردار است و این موضوع دلگرم کننده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 29 December 2022
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه محمد طیب صحرایی در این نشست اظهار کرد: هر اقدام خوب در حوزه مصرف بهینه انرژی اگر با یک پیوست فرهنگی مناسب همراه نباشد، چندان اثرگذار و ماندگار نخواهد بود.
 
وی تاکید کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان مانند گاز، برق، شرکت فرآورده های نفتی و ... باید در زمینه فرهنگ سازی و ارائه مشاوره‌های مناسب در حوزه مصرف خانگی و صنایع بزرگ و پر مصرف استان کاملا فعال باشند.
 
دکتر صحرایی تاکید کرد: این فرهنگ سازی‌ها در مورد مصرف بهینه انرژی باید برای دانش آموزان به عنوان نسل جدید و آینده ساز کشور، به شکل جدی‌تری دنبال شود.
 
 وی ادامه داد: برای اجرای بهتر و گسترده‌تر این برنامه‌ها در سطح جامعه می توان از ظرفیت‌های مجموعه‌های دانشگاهی و گروه های مردم نهاد بهره گرفت. 
 
استاندار کرمانشاه ادامه داد: فراهم کردن يک شرایط مناسب در زمینه تامین سوخت و انرژی و آرامش خیال مردم عزیز ما در طول فصل زمستان، اولویت جدی مدیریت ارشد استان است و باید با جدیت در همه برنامه‌های اين حوزه دنبال شود.
 
وی تاکید کرد: علاوه بر فرهنگ سازی در مورد نحوه مصرف انرژی، باید دستگاه‌های اجرایی به سمت اجرای برنامه‌های کاربردی در زمینه بهینه‌سازی مصرف سوخت در صنایع بزرگ و پر مصرف و مشترکان شهری و روستایی به شکل عملی گام بردارند. 
 
مدیر ارشد استان ادامه داد: در این برنامه ها باید بهینه سازي خانه های روستای و شهری در زمینه مصرف انرژی در دستور کار قرار گیرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار