مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده غالب تا اوایل هفته آینده برای بیشتر نقاط استان مه صبحگاهی و شامگاهی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ 28 December 2022

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری با بیان اینکه طی امروز بارش‌های پراکنده در ارتفاعات ، مناطق شرقی و شمال شرقی استان دور از انتظار نیست اظهار داشت: به علت پایداری هوا و رطوبت ناشی از بارندگی های اخیر ، پدیده غالب تا اوایل هفته آینده مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در بیشتر مناطق به ویژه راههای مواصلاتی خوزستان خواهد بود.

وی افزود: کاهش ۲ تا سه درجه دمای شبانه تا فردا پنجشنبه برای استان پیش بینی می‌شود؛ شمال خلیج فارس تا اواخر روز پنجشنبه مواج است.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بهبهان با ۲۰.۱ و دهدز با سه درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده و حداکثر دمای اهواز در این مدت ۱۸.۱ و حداقل ۹.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان به دنبال وقوع مه صبحگاهی در صبح روز چهارشنبه شعاع دید در آبادان ۵۰، بستان ۱۵۰، شوشتر یک هزار، ماهشهر یک هزار و ۲۰۰ و اهواز یک هزار و ۸۰۰ متر گزارش شده است.

میزان بارندگی ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاههای هواشناسی هندیجان ۱۲.۹، بهبهان ۱۱، امیدیه ۶.۵، آبادان ۴.۳، ایذه ۳.۶، آغاجاری ۳.۵، رامهرمز ۱.۷، ماهشهر ۱.۱، دهدز ۰.۵، کشاورزی اهواز ۰.۴ و ایستگاههای باران سنج منیوحی ۱۳، چوئبده ۱۲، زیدون سردشت ۱۱.۱، اروند کنار ۸.۵ و هفتگل ۰.۳ میلیمتر بوده است.

برچسب ها: مه ، خوزستان ، هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار