مديرعمليات ترابري و پشتيباني توليد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اقدامات شاخص این مديريت را به مناسبت روز ملی حمل و نقل تشریح نمود.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 24 December 2022

به گزارش روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس امیر بصیری با گرامیداشت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶ مورد دکل تعمیراتی جابجا شد و سوخت رسانی به دکل ها و نقاط مختلف به میزان ۴۰ میلیون لیتر و آبرسانی به میزان ۸۷ میلیون لیتر محقق گردید و در بخش جابجایی تجهیزات سرچاهی ۵۴۰ سرویس و در بخش جابجایی لوله های جداری ۹۵۸ سرویس جایجایی انجام شد.

وی در خصوص مسئولیت های اجتماعی گفت: حضور در بحران ها مانند سیل خوزستان، حادثه متروپل آبادان و زلزله اندیکا از دیگر اقدامات این مدیریت است که در این راستا اختصاص 868 دستگاه خودروي سبك، سنگين، اتوبوس و ماشين‌آلات راهسازي و بالابرنده به مدت 12022 روز/دستگاه در زلزله انديكا، بهسازي معابر روستاهاي مجاور مناطق نفتخيز، تامين آب شرب، جابجايي كالا و اقلام، پسماند شهري، حمل ضايعات و نخاله ساختماني در سطح شهر اهواز صورت پذیرفت. همچنین 485 دستگاه خودروي سبك، سنگين، اتوبوس و ماشين‌آلات راهسازي و بالابرنده به مدت 5486 روز/دستگاه به حادثه متروپل، اربعين حسيني و ساير ارگان‌هاي دولتي اختصاص یافت.

مهندس بصیری با اشاره به اقدامات این مدیریت در خصوص تعمير و بازسازي خودروهاي سنگين و ماشين آلات در سال 1401بیان داشت: در راستاي ايمن سازي و پيشبرد اهداف كلان مناطق نفت خيز جنوب و پشتيباني از توليد دستگاه‌ها و ماشين آلات مديريت عمليات ترابري از طريق شركت‌هاي دانش بنيان بومي و كشوري دو تفاهم نامه با موسسه شهيد زيدالدين سپاه و قرارگاه اقتصاد مقاومتي نزاجا به امضاء رسید.

وی افزود: با تاكيد مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب مبني بر نوسازي ناوگان مديريت عمليات ترابري و پشتيباني توليد، عليرغم وجود مشكلات، با حمايت مديرعامل و هيئت مديره مناطق نفت خيز جنوب و شركت ملي نفت ايران چهار دستگاه ون هيونداي h350 جديد به ارزش ۷۰ ميليارد ريال خريداري و به ناوگان اين شركت افزوده شد.

مديرعمليات ترابري و پشتيباني توليد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به برنامه این مدیریت در زمینه كاهش آمار تصادفات اشاره داشت و گفت: در راستاي برگزاري كلاس هاي آموزش رانندگي تدافعي و بازآموزي آيين نامه راهنمايي و رانندگي با استفاده از پتانسيل پليس راه و راهور استان ميزان تصادفات2.6 درصد و ضريب تكرار تصادفات 5.27 به 2.85 درصد كاهش يافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار