مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت فردا چهارشنبه وارد خوزستان شده و رگبار و رعد و برق به همراه دارد.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 20 December 2022

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: سامانه بارشی از اواخر وقت فردا تا اوایل روز یکشنبه به ویژه روزهای جمعه و شنبه سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط خوزستان و احتمال بارش برف در ارتفاعات استان خواهد شد؛ در این مدت شمال غرب خلیج فارس مواج و توفانی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا فردا جوی پایدار بر روی خوزستان حاکم است افزود: پدیده غالب در بیشتر نقاط خوزستان مه پیش بینی می‌شود که سبب کاهش دید افقی به ویژه در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و جاده‌های استان خواهد شد.

سبزه زاری ادامه داد: به دلیل پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت تا اوایل روز پنجشنبه مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته گتوند با ۲۷.۷ و ایذه با ۴.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را درخوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۴.۹ و حداقل ۱۰.۳ درجه سانتیگراد گزارش شد.

اداره کل هواشناسی خزوستان ۲ اخطار سطح زرد و نارنجی مبنی بر ورود سامانه بارشی فراگیر از اواخر هفته برای استان صادر کرده است که رگبار باران در بیشتر نقاط استان همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و بارش برف در ارتفاعات شمالی و شرقی استان قابل انتظار است.

برچسب ها: بارندگی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار