تهیه مستند برای شهدای شاخص، تهیه شناسنامه تصویری از شهدای دانشجو، به روزرسانی لیست شهدای دانشجو، برپایی سلسله یادواره شهدای دانشجو، تجلیل از خانواده‌های شهدا، جمع آوری آثار شهدا از جمله کارهای با اولویت به شمار می‌رود
کد خبر: ۱۰۷۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ 16 November 2022

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا با اشاره به تقدیم ۲۵۰ شهید دانشجو گفت: پنجمین کنگره شهدای دانشجویی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدامیر سادات کرمی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اظهار اینکه پنجمین کنگره شهدای دانشجویی در استان برگزار می‌شود، شمار شهدای دانشجوی استان را ۲۵۰ شهید ذکر کرد و گفت: کنگره کشوری سال بعد برگزار می‌شود از این رو باید نسبت به برپایی پیش کنگره در استان اقدام کنیم.

وی افزود: تهیه مستند برای شهدای شاخص، تهیه شناسنامه تصویری از شهدای دانشجو، به روزرسانی لیست شهدای دانشجو، برپایی سلسله یادواره شهدای دانشجو، تجلیل از خانواده‌های شهدا، جمع آوری آثار شهدا از جمله کارهای با اولویت به شمار می‌رود.

وی مسابقات ورزشی جام شهدای دانشجو، مسابقات طراحی پوستر، ایجاد نرم افزار جامع شهدای دانشجو از جمله برنامه‌ها بیان کرد و با اشاره به اردوی راویان پیشرفت گفت: بسیاری از دانشجویان از دستاوردهای برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی بی اطلاع هستند که باید نسبت به برجسته سازی آن اقدام کرد.

سادات کرمی آشنایی دانشجویان با صنایع مختلف را از اهداف اردوی راویان پیشرفت بیان کرد و گفت: همایش پیشگامان رهایی به مناسبت هفته دانشجو در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی برپایی کرسی‌های آزاداندیشی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: طی دو ماه گذشته ۷۵ جلسه روشنگری و پرسش و پاسخ و تریبون آزاد برگزار کرده است.

وی اختتامیه جشنواره شعر حماسه قلم، جشنواره هنرهای تجسمی و لیگ مناظرات ویژه دانشجویان خواهر را از دیگر برنامه‌های پیش کنگره شهدای دانشجو در استان یاد کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار