نماینده وزیر بهداشت و دبیر هیئت‌های امنا:
نماینده وزیر بهداشت و دبیر هیئت‌های امنا گفت: از محل اعتبارات یک درصد ارزش افزوده دو بسته ۸۵ میلیاردی و یک بسته ۴۷ میلیاردی از سوی معاونت توسعه ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 08 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ابراهیم گلمکانی در حاشیه جلسه هیئت امنا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که با حضور استاندار و شد، اظهار کرد: امروز در خدمت اعضا هیئت امنا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جلسه هیئت امنا برگزار شد که با عنایت استاندار حصور داشته و در تمام مباحث به صورت فعال حضور داشتند.

وی با اشاره به بیانات محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این جلسه و اشاره به وضعیت دانشگاه و نیاز‌ها و شرایط استان، افزود: در این جلسه مصوبات بسیار خوبی تصویب شد.

نماینده وزیر بهداشت و دبیر هیئت‌های امنا ادامه داد: در این نشست بودجه ۱۴۰۱ بحث و مصوب شد و پیشنهاد‌هایی در مسائل و نیاز‌های مختلف دانشگاه که از نکات مهم و قابل توجه مطرح شده در جلسه بود، ارائه شد.

وی گفت: اعتبارات از محل سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه با پیگیری‌هایی که دانشگاه و استاندار انجام دادند، حدود ۱ هزار میلیارد و بالغ بر ۱ هزار میلیارد تومان طی سه سال به پروژه‌های عمرانی استان کمک می‌کند و یک سوم از آن قاعدتا در سال جاری محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات یک درصد ارزش افزوده هم دو بسته ۸۵ میلیاردی و یک بسته ۴۷ میلیاردی از سوی معاونت توسعه ابلاغ شده و بسته سومی هم برای حوزه بهداشت در راه خواهد بود که به مسائل دانشگاه کمک می‌کند.

گلمکانی تاکید کرد: یکسری مصوبات هم در حوزه امور هیئت علمی و نیاز درمانی و بهداشتی در شهرستان‌ها به خصوص حفظ و ماندگاری پزشکان در مناطق مختلف استان مصوب شد که منشا خیر باشد و قرار شد جلسه بعدی در استان کرمانشاه حضور داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار