مهدیه حسنی به عنوان مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری معرفی و از خدمات چهار ساله سید حسن صفوی در این پست قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ 06 November 2022

به گزارش تابناک تهران، محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران روز یکشنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری که در فرمانداری برگزار شد، به تلاش این اداره کل برای راه اندازی و بهره برداری از هنرستان های فرهنگ و هنر شهرستان اشاره کرد و قول مساعد همکاری برای بهره برداری از توانمندی های فرهنگی این شهرستان را داد.

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم، این شهرستان را دارای ظرفیت های فرهنگی بسیاری دانست که مستلزم معرفی و بهره برداری است.

وی افزود: ایوان ری با فضای جذاب و زیبا و امکانات بالا یکی از این ظرفیت های فرهنگی است که باید برای بهره برداری عمومی آماده سازی شود.

در پایان این مراسم، از خدمات چهار ساله سید حسن صفوی تقدیر و مهدیه حسنی به عنوان مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری معرفی شد.

در مراسم دیگری که در اداره ارشاد شهرستان ری با حضور کارکنان و اعضای خانه مطبوعات و رسانه های جمعی برگزار شد، مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه استعدادهای هنری شهرستان باید شناسایی شوند و کار تربیت آنها برای دوره های آتی صورت بگیرد گفت : شهر ری دارای ظرفیتهای فراوان و دارای مفاخر بسیار زیادی بوده و هست . در حوزه تربیت باید مکتب اسلامی و انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم .

خراسانی زاده با اشاره به اینکه کالاهای فرهنگی با سیاست ایرانی اسلامی باید تولید شوند افزود: شهر ری با وجود آستان مقدس سید الکریم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و بقاع متبرکه فراوان از قطب های مذهبی و فرهنگی کشور است که این امامزادگان و مفاخر از شانیت بالایی برای مردم و مسلمانان برخوردارند .

وی با بیان اینکه شهر ری قابل تفکیک از پایتخت نیست و از لحاظ جغرافیایی بار و مسائل اجتماعی فرهنگی سیاسی اقتصادی تهران را در خود جای داده است گفت :  بسیاری از مشکلات تهران در این شهرستان سرریز شده است که بایستی با برنامه ریزی مناسب و فرهنگ سازی در حوزه شهرسازی اسلامی و سبک زندگی اسلامی کارهای فراوانی صورت بگیرد.

خراسانی زاده با تاکید بر اینکه شهر ری سرآمد سبک زندگی اسلامی و شهرسازی اسلامی برای پایتخت و استان تهران است افزود : استفاده از ظرفیت جایگاه اعلای  فرهنگی شهرستای ری و مفاخر این شهرستان برای شهرهای دیگر استان باید الگو سازی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران در پایان با تشکر از زحمات چهارساله صفوی تصریح کرد : ایشان در دوران سخت کرونایی که بسیاری از فعالیت ها راکد شده بود کارهای فرهنگی این شهرستان را ارتقا داد و امروز سرکار خانم حسنی اداره ای با ثبات را تحویل می گیرد که انشاالله با تلاش و برنامه ریزی که از وی سراغ داریم در خدمت امور فرهنگی شهرستان ری و مردم فهیم آن باشند.

در این جلسه همکاران و اعضای رسانه ای شهرستان ری نیز سخنانی در باب خدمات و همچنین برنامه های آتی شهرستان ری در بخش فرهنگی ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار