استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: در احداث شهر جدید کرمانشاه توجه به نیازها و توقعات مردم لازم و ضروری است.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 13 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در جلسه "بررسی نظرات کارشناسی برای احداث شهر جدید کرمانشاه" اظهار کرد: بیانات کارشناسی در این زمینه  و نقاطی که برای این موضوع در نظر گرفته شده باید به دقت و همه جانبه مورد بررسی قرار گیرند باید پیش بینی‌ها و نکات راهبردی برای احداث شهر جدید اندیشیده و برای اجرای آن حتی از یک موضوع هم غافل نشویم.

وی با بیان اینکه توجه به نیاز‌ها و توقعات مردم در اجرای این شهر مورد تأکید و توجه است، افزود: شهر کرمانشاه در اطراف خود دارای ظرفیت‌ها و امکانات خوبی برای احداث شهر جدید است اما تمامی این نقاط باید توسط کارشناسان به دقت بررسی و با احداث این شهر به توسعه گردشگری هم توجه شود.

استاندار کرمانشاه  با بیان اینکه برای احداث شهر جدید باید دیدگاه‌ها و نظرات مردم را هم لحاظ کنیم که با گذشته متفاوت است، یادآور شد: مطالعات دقیق برای احداث شهر جدید الزامی است و این شهر باید ویژگی‌های یک شهر مدرن و پیشرفته را داشته و امکاناتی که در شهر کرمانشاه همچون پارک کودک و نوجوان نداریم، در احداث آن به ایجاد مورد توجه قرار گیرد.

امیری مقدم تاکید کرد: قانون مداری و توجه به آن در اجرای طرح ساخت شهر جدید مورد توجه جدی است و قانون گریزی را نمی پذیریم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار