اگر شما هم جز مسافرانی هستید که از طریق اسنپ روم موفق به رزرو مسافرخانه ارزان در تهران شده‌اید و حال برای گشت‌وگذار دنبال پارک‌های سرسبز اطراف اقامتگاه تهران می‌گردید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 03 September 2022

رزرو اقامتگاه ارزان در تهران با اسنپ روم

تهران یکی از کلان‌شهرهای ایران است که به دلیل جمعیت زیاد، اکثر خانه‌هایش به خانه‌های آپارتمانی و برج‌ها تبدیل شده است. افراد ساکن در این خانه‌ها برای پیاده‌روی و گردش به پارک‌ها می‌روند.

بنابراین پارک در تهران به یکی از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی تبدیل شده است. پارک علاوه بر ساکنان تهران برای مسافران نیز مفید بوده و کاربرد زیادی دارد.

مسافران می‌توانند زمانی که در هتل یک ستاره تهران اقامت دارند، برای گردش و تفریح به پارک‌ها رفته و از امکانات موجود در آن‌ها استفاده کنند.

اگر شما هم جز مسافرانی هستید که از طریق اسنپ روم موفق به رزرو مسافرخانه ارزان در تهران شده‌اید و حال برای گشت‌وگذار دنبال پارک‌های سرسبز اطراف اقامتگاه تهران می‌گردید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد پارک‌های اطراف تهران در اختیارتان قرار می‌دهیم.  

پارک ملت

رزرو اقامتگاه ارزان در تهران با اسنپ روم

یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پارک‌های تهران، پارک ملت است. این مکان در سال 1345 ساخته شده است و دارای فضای سبز زیبا، محل بازی، پردیس سینما و غرفه‌های بسیاری است. شما می‌توانید برای گردش، پیاده‌روی، بازی‌های دسته‌جمعی و غیره به پارک ملت بروید.

بهتر است این نکته را بدانید که محوطه این پارک در حدی بزرگ انتخاب شده است که نقطه شروع آن در منطقه‌ای از تهران و نقطه انتهای آن در منطقه دیگری از تهران است.

پارک ساعی

یکی دیگر از زیباترین و درعین‌حال بزرگ‌ترین پارک‌های شهر تهران، پارک ساعی است. این پارک در زمینی به بزرگی 12 هکتار ساخته شده و دارای بخش‌های مختلفی است که شاید برای مسافران جذابیت و تازگی خاصی داشته باشد.

برای مثال در این پارک قفس حیوانات مختلفی وجود دارد، یا بهتر است بدانید 17 نوع گیاه خاص در این پارک نگهداری می‌شود. از دیگر امکانات و تفریحات موجود در پارک ساعی می‌توان به آمفی‌تئاتر، آب‌نما، زمین اسکیت، زمین‌بازی و فرهنگسرا اشاره کرد.

شما می‌توانید بعد از اقامت در هتل یک ستاره تهران برای تفریح و گشت‌وگذار به این پارک سر بزنید.

پارک هنرمندان

همان گونه که از نام مجموعه مشخص است برای هنرمندان و هنردوستان ساخته شده است. در این پارک صنایع‌دستی و آثار هنری بسیاری به نمایش گذاشته می‌شود که می‌توانید به‌عنوان سوغاتی یا یادگاری خریداری کنید.

علاوه بر این موارد، نوازندگان دوره‌گرد بسیاری در این پارک آهنگ می‌نوازند که می‌توانید اگر اهل موسیقی هستید از آن‌ها نیز لذت ببرید.

در این پارک تفریحاتی همچون زمین‌بازی کودکان، کافی‌شاپ و رستوران گیاهی وجود دارد. همچنین اگر اهل ورزش هستید می‌توانید از باشگاه ورزشی، زمین بسکتبال و زمین‌بازی مصنوعی موجود در پارک نیز استفاده کنید. با انتخاب مسافرخانه ارزان در تهران از سایت اسنپ روم برای گردش در پارک زیبای هنرمندان به این شهر بیایید.

پارک جمشیدیه

رزرو اقامتگاه ارزان در تهران با اسنپ روم

اگر اقامتگاه تهران که انتخاب کرده‌اید در اطراف نیاوران باشد می‌توانید از پارک جمشیدیه نیز دیدن کنید. این پارک یکی از زیباترین پارک‌های تهران است که بیشتر فضا‌های آن با سنگ ساخته شده است، برای مثال مجسمه‌های سنگی، پیاده‌گذر سنگی، آبشار سنگی و غیره که جز زیبایی‌های بی‌بدیل این پارک به شمار می‌آید.

در این مجموعه تفریحاتی شامل رستوران و کافی‌شاپ‌ها، آبشار، دریاچه، نمایشگاه‎‌های موقت فصلی وجود دارد که می‌توانید در هنگام گردش از آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

باغ ایرانی

یکی از زیباترین پارک‌های تهران است، همان‌طور که از نامش مشخص است، زیبایی و طراوت یک باغ را در خود دارد.

این پارک ترکیبی از معماری سنتی و مدرن بوده و در آن از آیتم‌های طراحی و دکوراسیون مختلفی استفاده شده است؛ اما بی‌شک می‌توان گفت درختان ۱۰۰ساله زیباترین طرح‌ها را در این مجموعه ایجاد کرده‌اند.

شما می‌توانید از طبیعت بکر این باغ، جویبار‌ها، فواره‌های باغ ایرانی لذت ببرید. این پارک را می‌توان نشانی از تهران کهن در دل تهران مدرن دانست، به همین علت اگر دوست دارید با تهران قدیم و حال و هوای آن زمان نیز آشنا شوید، بهتر بوده گذرتان را به باغ ایرانی بیندازید.

پارک پرواز

شما می‌توانید برای تفریح و گشت‌وگذار از مسافرخانه ارزان در تهران که از طریق اسنپ روم رزرو کرده‌اید، بیرون بیایید و به منطقه سعادت‌آباد بروید.

در این منطقه پارک زیبای دو طبقه‌ای به نام پارک پرواز وجود دارد که منظره و معماری خیره‌کننده‌ای داشته و امکانات و تجهیزات زیادی دارد. همچنین برای خوردن وعده‌های ناهار یا شام می‌توانید به فودکورت موجود در این پارک سر بزنید و غذای موردعلاقه خود را نوش جان کنید.

سخن پایانی

در این مقاله توضیحات کاملی درباره پارک‌های گوناگون تهران داده شد، شما نیز می‌توانید بعد از رزرو و اسکان در اقامتگاه تهران، به تفریح به پارک‌ها بروید.

شما نیز می‌توانید برای رزرو اقامتگاه مدنظر خود از سایت یا اپلیکیشن اسنپ روم یا از سوپر اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار