کد خبر: ۱۰۶۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 30 August 2022

اختصاصی هما خوزستان
مینا فراز

افزایش تصادفات رانندگی با تعداد فوتی و مصدوم جزو اخبار حوادث و ناگواری است که این روز‌ها در شهر‌های مختلف رخ می‌دهد، این تصادفات منجر به عزادارشدن خانواده‌ها و یا مصدومیت‌های متعدد برای مجروحان می‌شود.

امنیت سفر و راه‌ها بهم گره خورده است، تخلفات رانندگی روزانه به امری عادی تبدیل شده گاهی چراغ قرمز را رد می‌کنیم، گاهی در زمان رانندگی با تلفن همراه صحبت می‌کنیم و گاهی هم بی توجه به تابلو سبقت ممنوع پا روی پدال گاز میگذریم و بی خبر از آنچه پیش می‌آید.

واژگونی یک دستگاه خودروی اتوبوس در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیه‌های بزرگ و کوچک، در ساعت‌های ابتدایی بامداد ۷ شهریورماه رخ داد که منجر به مصدوم شدن ۲۸ نفر شد.

حادثه تصادف مرگبار یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودروی مینی بوس حوالی ساعت ۶:۱۰صبح امروز به وقوع پیوست و نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب ۴ تیم عملیاتی از شعب شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان به محل حادثه اعزام شده اند.

در این حادثه تلخ تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان جان خود را از دست داده و تعدادی نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافته اند که تعداد متوفیان این حادثه به ۱۶ تن رسیده است و مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

ضرورت توجه رانندگان به توصیه‌های امدادی در رانندگی شب هنگام و پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی میتواند در کاهش تصادف‌ها و آسیب‌های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

رانندگی جوانان کم سن بدون گواهینامه، عدم رعایت قوانین رانندگی، عدم آشنایی با اصول رانندگی و علائم راهنمایی در خیابان‌ها نمایان است که نباید از این معظل به سادگی گذر کرد، چراکه کمین گاه مرگ در جاده ها است و یک ثانیه غفلت می تواند فرزندی را یتیم و خانواده ای را داغدار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار