رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ثبت نام و عضویت رایگان شهروندان تهرانی در 342 باب کتابخانه این سازمان به مناسبت روز کودک، روز خانواده و هفته کتاب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 05 October 2015
محمود صلاحی افزود: روز 16 مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک با همکاری آموزش و پرورش، دانش آموزان کلاس اولی و اعضای مهدهای کودک می توانند به صورت رایگان در کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران عضو شوند. 
وی گفت: 17مهرماه همزمان با روز خانواده، والدین می توانند به همراه فرزندان خود به کتابخانه های شهر تهران مراجعه کرده و از خدمات رایگان بهره مند شوند.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: عضویت رایگان در کتابخانه های تهران در آبان ماه همزمان با هفته کتاب ادامه پیدا می کند و شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به نشانی اینترتیwww.tlib.ir از نشانی و شماره تماس کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مطلع شوند.
صلاحی با اشاره به نقش بی بدیل کتاب و کتابخوانی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه و شهروندان افزود: یکی از مهم ترین ابزارها در جذب مخاطب بیشتر برای کتابخانه ها بحث تشویق شهروندان و علاقه مندان به عضویت رایگان است. 
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مدیریت یکپارچه 342 باب کتابخانه عمومی را در پایتخت بر عهده دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار