مدیرکل صمت استان کرمانشاه:
مدیرکل صمت استان کرمانشاه گفت: کارگروه تسهیل تنها دریچه برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی است و براساس قانون، مصوبات این ستاد لازم الاجراست و دستگاه‌های اجرایی و قانونی موظف به اجرای مصوبات هستند.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 23 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محسن دارابی؛ در پنجاه و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست دکتر بهزاد باباخانی معاون اقتصادی استاندار  برگزار شد؛ عنوان کرد: با توجه به دستور استاندار کرمانشاه و مجموعه دولت، همه موضوعات مرتبط با اشتغال و کارآفرینی، می‌تواند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و رسیدگی شود و بر این اساس کارگروه تسهیل تنها دریچه فعالان اقتصادی برای حل و فصل مشکلات پیش روی آنهاست.

وی در ادامه با اشاره به این که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید براساس ماده ۶۱ قانون تسهیل و رفع موانع تولید، مصوب مجلس شورای اسلامی در استان‌ها تشکیل می‌شود، عنوان کرد: براساس قانون، مصوبات این ستاد لازم الاجراست و دستگاه‌های اجرایی و قانونی موظف به اجرای مصوبات هستند. از طرفی بر اساس حساسیت موضوع کارآفرینی و حمایت از تولید و اشتغال، دادستان کل کشور دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان را ملزم به تمکین از مصوبات این کارگروه نموده است.

شرکت پیمان غرب با موضوع تقاضای مهلت پرداخت ال سی، تقاضای رفع مشکل اختلافات ارزی شهرداری کرمانشاه با بانک ملت، شرکت گیره ساز غرب با تقاضای اختصاص برق، نیروگاه زاگرس کوثر کرمانشاه با تقاضای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی، شرکت کشت و صنعت شاخص کلهر با تقاضای رفع مشکل مربوط به پرداخت مابه التفاوت ارز، شرکت شادچین با درخواست احداث خطوط برق و سردخانه دومنظوره ۴۰۰۰ تنی با موضوع رفع مشکل مربوط به ترهین محل اجرای طرح، واحد‌ها و شرکت‌های تولیدی بودند که مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار