کد خبر: ۱۰۵۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 01 August 2022

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در تشریح جذب اعتبارات و اختصاص ردیف جداگانه در بودجه ۱۴۰۱ برای برخی از پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه، گفت: برای اولین بار ۱۶٠٠میلیارد ریال برای احداث جایگزین بیمارستان‌های آموزشی رازی،گلستان و اطفال اهواز، احداث بیمارستان های حمیدیه و باوی، احداث سالن ۴۵٠٠نفری اهواز، ایجاد تاسیسات فاضلاب ملاثانی، شیبان، حمیدیه و کوت عبدالله و پروژه های محوطه سازی دانشگاه شهید چمران اهواز اختصاص یافت.

مجتبی یوسفی دوشنبه(۱٠ مردادماه)، اظهار کرد: در آخرین جلسات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، درخواست ایجاد ردیف های بودجه برای پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه داشتم که ریاست کمیسیون با بخشی از آن موافقت و ۱۶۱۰میلیارد ریال برای پروژه ها اختصاص پیدا کرد.

وی به تشریح جزییات این بودجه پرداخت و افزود: ۳٠٠میلیارد ریال برای احداث بیمارستان های جایگزین آموزشی رازی، گلستان و اطفال اهواز اختصاص یافت.

نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: برای احداث بیمارستان های حمیدیه و باوی، دستور تخصیص اعتبار ۱۵٠ میلیارد ریالی صادر و محل ردیف بودجه آن مشخص شد.

یوسفی همچنین از اختصاص ۲٠٠میلیارد ریال برای احداث سالن ۴۵٠٠نفری اهواز خبرداد و گفت: برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر اهواز، ویس، ملاثانی، شیبان، حمیدیه و کوت عبدالله نیز، ۷۲٠میلیارد ریال اعتبار تصویب شد.

وی با بیان اینکه ۸۰میلیارد ریال جهت تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر گرفته شد، از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۶٠میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز محوطه سازی این دانشگاه خبرداد.

عضو کمیسیون عمران در پایان تاکید کرد: حضور در جلسات کمیسیون تلفیق یک مزیت است و می توان با استفاده از ظرفیت این کمیسیون برای ایجاد ردیف های مختلف در بودجه جهت اختصاص به پروژه های حوزه انتخابیه تاثیرگذار بود و ماحصل این حضور، تخصیص ۱۶۱۰میلیارد ریال برای پروژه هایی که هیچ ردیف بودجه نداشتند، برای اولین بار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار