معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: هیچ محور اصلی در استان بر اثر بارندگی‌های اخیر مسدود نیست.
کد خبر: ۱۰۵۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 30 July 2022

محمدطلا شجاعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به احتمال وقوع سیلاب در خوزستان نیروهای راهداری با حضور در مناطقی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد تلاش خواهند کرد تا هیچ مسیر ترددی اصلی و روستایی مسدود نشود.

وی افزود: در حال حاضر هیچ راه اصلی در خوزستان بر اثر بارندگی مسدود نیست و تردد در همه جاده‌های استان خوزستان به صورت روان برقرار است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: فقط راه روستایی "تنگ چویل" در شهرستان باغملک بر اثر آبگرفتگی مسدود است و نیروهای راهداری در این محل در تلاش هستند تا بازگشایی این محور روستایی انجام شود.

شجاعی عنوان کرد: با توجه به شرایط بارندگی، نیروهای راهداری استان برای جلوگیری از هرگونه انسداد مسیر وارد عمل شدند تا اقدامات لازم را برای امداد رسانی و بازگشایی جاده‌ها انجام دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ گشت راهداری در قالب ۳۵۰ نفر نیروی انسانی و ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات در محورهای استان مستقر هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه در محورهای مواصلاتی نسبت به ارائه خدمات رسانی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار