عملیات افزودن یک دستگاه الکتروپمپ به مخزن کوثر شهر کرمانشاه جهت افزایش دبی پمپاژ این مخزن با حضو مدیرعامل شرکت آبفا استان در ساعت ۳ بامداد ۲۸ تیر ماه به اتمام رسید.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 19 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، عملیات افزودن یک دستگاه الکتروپمپ به مخزن کوثر شهر کرمانشاه جهت افزایش دبی پمپاژ این مخزن با حضو مدیرعامل شرکت آبفا استان در ساعت ۳ بامداد ۲۸ تیر ماه به اتمام رسید.

رضا داودی مدیرعامل این شرکت به منظور رفع مشکلات مناطق تحت پوشش آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه بر روند اجرای و اتمام عملیات اضافه کردن یک دستگاه الکتروپمپ جهت افزایش اضطراری ظرفیت دبی پمپاژ مخزن کوثر نظارت داشتند.

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه اسماعیلی معاون بهره برداری و توسعه آب، رشیدپور مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه و تعدادی از مدیران استانی و شهرستان کرمانشاه این شرکت، با حضور در ساختمان امور آبفا منطقه یک و مخزن آب کوثر بر روند خدمات دهی ۲۴ ساعته پرسنل مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه نظارت داشته و بررسی‌های لازم جهت مرتفع نمودن مشکل بوجود آمده در توزیع آب محله بازرگانی شهر کرمانشاه در دست اقدام قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار