کد خبر: ۱۰۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 05 October 2015
به گزارش تابناک یزد، بر اساس گزارش‌های رسیده آقای (م.ش) که در زندان به سر می برد و براساس حکم قوه قضاییه ممنوع المعامله است اقدام به واگذاری و فروش اموال خود از طرق مختلف و به صورت غیرقانونی کرده است.

بنا به ادعای خبرگزاری فارس، «م.ش» که در گذشته به عنوان یکی از مشاورین مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی در این شرکت مشغول به کار بوده است پس از خروج از این شرکت با برخی از نیروهای اخراجی نهادهای امنیتی و مشغول به فعالیت بوده است به طوریکه برخی از نزدیکان و کسانی که دورادور با «م.ش» در ارتباط بودند می پنداشتند که وی نیز یکی از نیروهای شاغل در همین نهاد امنیتی است.
این فرد و برخی از نزدیکانش که در شرکتهای مذکور مشغول به فعالیت بودند ماه ها قبل متوجه پیگیری نهادهای نظارتی و امنیتی در خصوص دکل حفاری گمشده شدند به همین دلیل اقدام به تخلیه برخی انبارها، انحلال برخی شرکتها، فروش اموال، و برداشت پولهایی که در حساب شرکت ها ذخیره شده بود کردند، به طوری که برخی از این شرکت ها نتوانستند ماه ها حقوق عقب افتاده کارکنان و کارگران خود را پراخت کنند.

به گفته یک منبع آگاه، همزمان با دستگیری «.م.ش» توسط یک نهاد امنیتی برخی از همکاران وی که اخراجی نهاد امنیتی دیگر نیز بودند دستگیر و روانه زندان شدند و برخی دیگر از این افراد آزادانه مشغول فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار