مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون۳ از راه اندازی سیستم مکانیزم تمیزکننده فیلترهای ساختمان تهویه این نیروگاه خبرداد.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶ 03 June 2022

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “سید حمید صالحی” خاطر نشان کرد: ساختمان تهویه برای تصفیه هوای مکش شده باید ابتدا هوا را از صافی های اولیه عبور و در نهایت از فیلترهای نوع دلتا بگذراند ، با توجه به اینکه فیلترهای ساختمان تهویه دارای دو سیستم تمیزکاری خودکار (Self Cleaning) می باشند با استفاده از 3 دستگاه کمپرسور هوای فشرده این عملیات انجام میشود.

وی یادآوری کرد:  این سیستم به دلیل نبود قطعات یدکی چندین سال غیر فعال بود که با توجه به شرایط جوی منطقه و افزایش ریزگردها، جهت سلامت پرسنل و همچنین بالا رفتن طول عمر تجهیزات، راه اندازی آن از اهمیت زیادی برخوردار بود.

رضا پورسعید معاونت فنی و مهندسی نیروگاه کارون۳ در این خصوص افزود:  با تلاش کارشناسان ابزاردقیق این مجموعه ۳ مدار فرمانی متناسب با تجهیزات تعویض شده از نوع جدید طراحی و پس از تست های لازم بر روی این سیستم، مکانیزم خودکار تمیزکننده فیلترهای ساختمان تهویه راه اندازی و مورد بهره برداری قرارگرفت.

گفتنی است، با در مدار قرار گرفتن این سیستم کیفیت هوای نیروگاه با توجه به تمیزکاری مداوم فیلترها مطبوع تر شده است.

برچسب ها: آب و برق ، نیروگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار