سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از افزایش ساعات کاری اماکن و بنا‌های تاریخی کرمانشاه خبر داد و گفت: آماده استقبال از مسافرانی هستیم که برای عید فطر کرمانشاه را برای مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 01 May 2022

جبار گوهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به افزایش سفر‌ها به کرمانشاه در این ایام اداره کل میراث فرهنگی استان جهت استقبال از مسافران و گردشگران اقدام به تشکیل ستاد سفر‌ها کرده است.

گوهری بیان کرد: تمهیداتی را جهت استقبالی باشکوه از مسافرانی که در تعطیلات عید فطر کرمانشاه را مقصد خود انتخاب کرده اند اندیشیده ایم، محوطه‌هایی را که در ایام نوروز بیشترین استقبال و بازید را داشتند و قاعدتا در این ایام هم مورد توجه خواهند بود از جمله طاقبستان و بیستون از امادگی کاملی برای پذیرایی از مسافران برخوردار است.

وی افزود: از اقداماتی که در این ایام صورت گرفته؛ افزایش ساعات کاری اماکن و بنا‌های تاریخی و دیدنی میباشد؛ به ویژه طاقبستان که باتوجه به سهولت دسترسی به این مکان بیشترین بازدید را هم نسبت به سایر اماکن خواهد داشت.


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: ساعت بازدید محوطه طاقبستان از ۸صبح تا ۱۰شب میباشد.
وهمچنین در رابطه با سایر بنا‌ها و مکان‌های تاریخی نیز بیستون ومعبد آناهیتا از ۸صبح تا ۷ بعد از ظهر و تکیه‌ها نیز از ۸صبح تا ۸ بعدازظهر به صورت دو شیفت جهت استقبال و پذیرایی از مسافران مشغول به کار میباشند.

گوهری اشاره کرد: در همین راستا غرفه‌های صنایع دستی که در ایام نوروز برپا شده بودند؛ همچنان در محوطه طاقبستان دایر بوده و صنایع دستی وغذا‌های محلی برای مسافران تدارک دیده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار