استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در راستای تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام است، گفت: مدیران استان فعالانه و دغدغه‌مندانه پیگیر اجرای مصوبات باشند و رایزنی‌های لازم را با سازمان‌ها و وزارتخانه‌های متبوع انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 16 April 2022

«مهران فاطمی» در نشست ویژه بررسی پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، به صورت مصداقی به بررسی روند اجرای طرح‌های حوزه‌های مختلف استان پرداخت و ضمن اتخاذ تصمیمات لازم در این حوزه، بر تسریع در اجرای عملیات آن‌ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سرعت اجرای طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان نباید در سایه کاغذبازی‌ها کاهش یابد، گفت: مدیران استان باید فعالانه و دغدغه مندانه پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان باشند و به صورت مستمر و در قالب سفر به تهران مسائل مربوط به پروژه ها را پیگیری و سرعتکاه های احتمالی را حذف کنند.

فاطمی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه دولت به طرح‌های مصوب استان ها، خاطرنشان کرد: مصوبات سفر در راستای تسریع در روند اجرای طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های جدید مورد نیاز استان به تصویب رسیده و نباید با روند پیشین آن دنبال شود.

استاندار همچنین بر پیگیری هفتگی روند اجرای طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان تاکید و اضافه کرد: مسائل و مشکلات پیش روی طرح‌های دستگاه‌های استان باید احصاء و جمع‌بندی شود تا این موضوعات در دیدار با مسئولان کشوری مطرح و تصمیمات لازم جهت سرعت بخشی به روند اجرای طرح‌ها اخذ شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار