مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: انگیزه های زیادی برای آغاز فصل جدید لیگ دسته دوم داریم و هواداران یقین داشته باشند که مسابقات امسال را تنها با هدف صعود به لیگ دسته اول آغاز کرده و یکی از مدعیان اصلی صعود خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 30 September 2015
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: انگیزه های زیادی برای آغاز فصل جدید لیگ دسته دوم داریم و هواداران یقین داشته باشند که مسابقات امسال را تنها با هدف صعود به لیگ دسته اول آغاز کرده و یکی از مدعیان اصلی صعود خواهیم بود.

افشین حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مدت ها پیش تمرینات تیم برای حضوری مقتدرانه در لیگ آغاز شده و در آستانه آغاز مسابقات به هماهنگی و آمادگی قابل قبولی رسیده ایم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر موفق به جذب بسیاری از بازیکنان موردنظر کادر فنی نیز شدیم و خوشبختانه در مدتی که آن ها به جمع تیم اضافه شدند توانستند به هماهنگی خوبی با سایر بازیکنان دست یافته و خود را با شرایط تیم وفق دهند.

حسنی خاطرنشان کرد: جو صمیمی بین اعضای تیم بعثت و کادر فنی وجود دارد که مطمئنا همین عامل در طول فصل به کمک تیم ما خواهد آمد و از بسیاری از حواشی نیز جلوگیری می کند.

مدیرعامل بعثت کرمانشاه همچنین در خصوص زمان آغاز مسابقات لیگ دسته دوم نیز گفت: مسابقات این فصل قرار بود از روز چهارشنبه هشتم مهر آغاز شود ولی به دلیل عدم پرداخت دیون تعداد زیادی از باشگاه های حاضر در لیگ دسته دوم نسبت به شاکیان دارای آرای قطعی انضباطی، مسابقات مذکور با یک هفته تاخیر آغاز می شود.

وی تصریح کرد: براین اساس و طبق برنامه جدید تیم بعثت کرمانشاه روز چهارشنبه آینده اولین دیدارش را برابر کارون اهواز در استادیوم 15 خرداد راس ساعت 16 برگزار خواهد کرد.

حسنی در پایان با بیان اینکه هواداران کرمانشاهی جزو خونگرمترین هواداران فوتبال در کشور هستند گفت: امیدوارم در فصل جاری با حضور در ورزشگاه و تشویق تیم بعثت زمینه صعود این تیم به لیگ آزادگان را فراهم کنند.

تیم بعثت کرمانشاه در گروه اول مسابقات با تیمهای ملی پوشان تبریز، کارون اهواز، شهرداری بندرعباس، هامون سازه شیراز، آراد اصفهان، شهرداری زنجان، شهرداری دزفول، نیروی زمینی تهران و پرسپولیس گناوه همگروه شده است.

مسابقات لیگ دسته دو باشگاه های کشور با حضور 40 تیم در چهار گروه 10 تیمی برگزار می شود و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کند.

12 تیم راه یافته به مرحله دوم در دو گروه 6 تیمی به صورت رفت و برگشت مسابقه می دهند که تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم به همراه برنده تیم های دوم راهی لیگ آزادگان می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار