مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری: بخشداران با پرهیز از کار در اتاق، میدانی کار کنند و در صحنه تصمیم بگیرند و مسائل مردم را حل کنند.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 09 March 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید رستگاری در نشست معارفه بخشدار جدید ندوشن گفت: بخشداران باید با درنظر گرفتن رضای خداوند، شبانه روز در خدمت مردم باشند.


وی با بیان اینکه مردمی که بیش از چهل سال پای اسلام و انقلاب ایستاده اند و همه سختی‌ها را به جان خریده و بحران‌ها وشرایط تحریم را تحمل می‌کنند افزود: مردم لایق‌تر از این خدمات هستند و معنا ندارد تلفن همراه بخشداری در طول شبانه روز خاموش باشد.


مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تصریح کرد: باید بخشداران با پرهیز از کار در اتاق، میدانی کار کنند و درصحنه تصمیم بگیرند و مسائل مردم را حل کنند.


رستگاری بر تعامل تنگاتنگ بخشداران با روحانیون، ائمه جمعه وجماعات و بزرگان منطقه تاکید کرد و گفت: بخشداران بدون هماهنگی فرمانداران و تعامل با دهیاران و شورا‌های منطقه کار نکنند.


وی قانون را فصل الخطاب در پی گیری و اجرای امور عنوان کرد و افزود: بخشداران درمدار قانون کارکنند و با فساد به شدت برخورد کنند تا زمینه ایجاد فساد بوجود نیاید.


رستگاری خاطرنشان کرد: زمان مسئولیت بسیار کوتاه است و برای توسعه همه جانبه مناطق باید نگاه عدالت محور و یکسان به همه مناطق داشت.

 

سرپرست فرمانداری میبد هم بخش ندوشن را داری ظرفیت‌های کم نظیر در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و میراث فرهنگی خواند و گفت: این ظرفیت ها باید از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل شود.


سجادی پور بااشاره به ناحیه صنعتی ندوشن گفت: در این حوزه اتفاقات خوبی رقم خورده است و به زودی مشکل آب این منطقه هم حل خواهد شد.


وی دغدغه‌های محیط زیستی، حقوق اجتماعی و بحث یک درصد معادن را خاطرنشان کرد و گفت: در زمان بهره برداری از این ناحیه صنعتی به همه این دغدغه‌ها توجه و اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.


سرپرست فرمانداری میبد با بیان اینکه توسعه را نمی‌شود نادیده گرفت گفت: هرچند در نقاطی از استان در توسعه صنایع و بارگزاری تراکم آلایندگی غفلت شده است، اما با استفاده از تجربیات گذشته باید توسعه را متناسب و سازگار با محیط زیست پیش ببریم.


سجادی پور با بیان اینکه ندوشن قطب کشاورزی و دامپروری است گفت: در ندوشن باید علاوه بر اصلاح نژاد و حفظ دام موجود، ظرفیت‌های ایجاد صنایع تبدیلی اتفاق بیافتد تا توسعه دراین حوزه رقم بخورد.


وی درحوزه گردشگری و خدمات هم گفت: محور گردشگری را هم استاندار و هم ما در شهرستان دنبال می‌کنیم و بیشترین ظرفیت گردشگری طبیعی را از جمله خدمات پزشک خانواده، گردشگری طبیعی، منطقه شکارممنوع و سنگ آب‌ها درندوشن داریم که می‌تواند تحول عظیمی را در این منطقه ایجاد کند.

 

در این نشست از خدمات سید رضا موسوی قدردانی و محمدحسین میرحسینی بعنوان بخشدار جدید ندوشن معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار