معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در دومین همایش‌ملی ایران جغرافیای مهربانی، 600 جلد کتاب کودک و نوجوان در بسته های فرهنگی از سوی این اداره کل اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 05 March 2022

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی بیان کرد:  همایش ملی ایران جغرافیای مهربانی به منظور ترویج و تقویت فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی، معرفی و تکریم خیرین و فعالان نیکوکاری، تبیین جایگاه گروه‌های جهادی در مهرورزی،محرومیت‌زدایی، بررسی علمی خیریه‌های فرهنگی و اجتماعی و نهادهای نیکوکاری و نقش کار آفرینی در اسلام پنج شنبه 12 اسفندماه در جایگاه شهدای گمنام اندیکا برگزار شد.

وی که به همراه کارشناس فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این همایش حضور داشت،تصریح کرد: براساس رایزنی های انجام شده از سوی رادیو فرهنگ مقرر شد در این همایش با مشارکت این اداره کل تعداد 600 جلد کتاب در بسته های فرهنگی در این طرح در اختیار روستاها قرار گیرد.

جمشیدی افزود: در این همایش با همکاری سامانه بوکبال و رادیو فرهنگ  طرح « فرهنگ یاران کتاب» برای  نخستین‌بار در کشور با حضور 30 دانش‌آموز روستاهای شهرستان اندیکا اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار