فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام یک باند قاچاق سلاح و کشف ۵۰ قبضه اسلحه در شهرستان باوی و دستگیری اعضای آن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 22 February 2022

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" بیان کرد: به دنبال رصد و پایش تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با انجام کار گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان باوی آگاه شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کنترل و رصد اطلاعاتی محل دپوی سلاح را شناسایی و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان باوی و هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی مقتدرانه ۲  نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌ متهمان ۵۰ قبضه سلاح شورشی کشف و یک دستگاه خودروی پژو نیز توقیف شد.

سردار صالحی از مردم استان خوزستان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با شبکه‌های قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

شهرستان باوی به مرکزیت شهر ملاثانی با تصویب هیات وزیران، در سال ۱۳۸۹ از شهرستان اهواز جدا و مستقل شد.شهرهای ویس و شیبان از توابع باوی هستند.

برچسب ها: سلاح گرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار