سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار سیلندر گاز در منطقه سولقان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 04 March 2015

جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 22:20 دقیقه شب گذشته ( سه شنبه) آتش سوزی در یک انبار سیلندرگاز در جاده سولقان به سامانه 125 اعلام شد که چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این انبار در یک تعمیرگاه بزرگ خودرو قرار داشت افزود: گستردگی این آتش سوزی به طوری بود که هر لحظه احتمال انفجار وجود داشت.

ملکی گفت: آتش نشانان در یک عملیات حساس با احتیاط سیلندرهای شعله ور گاز را برای اطفای حریق و سرد کردن به بیرون از انبار هدایت کرده و با تلاش چند ساعته، آتش خاموش و محل ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در خارج از این انبار نیز یک دستگاه خودروی پیکان سواری دچار حریق شد که آتش نشانان آن را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک کارگر 25 ساله افغان و یک کارگر 32 ساله ایرانی دچار سوختگی شدند گفت: این افراد به عوامل اورژانس تحویل شدند.

ملکی خاطر نشان کرد: دو نفر از آتش نشانان نیز در این حادثه دچار دودگرفتگی شدند که توسط عوامل اورژانس مستقر در محل مداوا شدند.

وی با بیان اینکه سیلندرهای گاز مایع همچنان در زندگی روزمره مردم شهرها و روستاهای استان تهران مورد استفاده قرار می گیرند، توصیه کرد: ایمن سازی محل نگهداری سیلندرها باید جدی گرفته شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار