مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان:
سید جمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در آئین اختتامیه نخستین استارت آپ فرش دستباف در استان کردستان گفت: فرش دستباف کردستان پتانسیل خوبی برای حضور در عرصه‌های جهانی را دارد و توانایی رقابت با کشور‌هایی که دراین زمینه مشغول به فعالیت هستند را دارا است.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 04 February 2022

به گزارش تابناک کردستان؛ سید جمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در آئین اختتامیه نخستین استارت آپ فرش دستباف در استان کردستان گفت: فرش دستباف کردستان پتانسیل خوبی برای حضور بیشتر و قدرتمند‌تر در بازار‌های جهانی را دارد و توانایی رقابت با کشور‌هایی که دراین زمینه مشغول به فعالیت هستند را دارا است.
احمدی ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران کاران این استارتاپ ویکند و همچنین تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: در طول مدت زمان اجرای استارتاپ نکات و مسائل مهمی را مشاهده می‌کردیم که جای خوشنودی و خوشحالی را دارد که برای اولین بار چنین رویداد بزرگی در زمینه فرش دستباف در کردستان رخ می‌دهد.
وی افزود: فرش دستباف کردستان پتانسیل مناسب و کافی برای حضور بیشتر و بهتر در بازار‌های جهانی دارد و توانایی رقابت با کشور‌هایی که دراین زمینه مشغول به فعالیت هستند را دارا است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان خاطر نشان کرد: برگزاری این چنین استارتاپ ویکند‌هایی در گام اول آشنایی‌های لازم را در زمینه اصول اولیه استارتاپ فراهم می‌سازد و سپس باعث ایجاد نوآوری و شکوفایی و خلاقیت‌های مختلف در ایجاد کسب و کار‌ها می‌گردد.
احمدی در پایان سخنان خود اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که در برگزاری هرچه بهتر این استارتاپ ویکند تلاش کردند سپاس گزارم و امیدوارم که در آینده شاهد برگزاری استارتاپ‌های مختلف در زمینه‌های متفاوت در سطح استان باشیم.
در ادامه احمد خسروی مدیرعامل شهرک شهرک‌های صنعتی برگزاری استارتاپ ویکند فرش دستباف در کردستان موجب گسترش کسب و کار‌های حاشیه فرش دست بافت کردستان شد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان عنوان کرد: با برگزاری نخستین استارتاپ ویکند فرش دستباف در کردستان، خوشه فرش در کردستان دچار تحول و دگرگونی شد که برای ایجاد اشتغال در بین جوانان گامی موثر می‌باشد.
خسروی افزود: ایده‌هایی که در این دوره استارتاپ ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت، نشان از ایجاد فناوری‌های نوین و موثر در حوزه فرش دستباف در کردستان است.
احمد خسروی در پایان سخنان خود عنوان کرد: امید وارم برگزاری این چنین استارتاپ‌هایی که به ایجاد کسب و کار‌های نوین برای جوانان میشود تدوام داشته باشد.
در پایان این مراسم از دو ایده برتر چرخه فرش و متاورس با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار