مسابقه بدمینتون المپیاد محله های شهر یزد در بخش دختران با حضور ۶۸ ورزشکار به مدت سه روز در سالن شادروان جمال مسعودی مربی سابق این رشته در ورزشگاه شهید پاکنژاد مرکز این استان برگزار شد و یکشنبه شب با معرفی برترین‌ها پایان یافت .
کد خبر: ۱۰۲۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 31 January 2022

به گزارش ایرنا،این مسابقه‌ در ۲ رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ با همکاری سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با همکاری سایر دستگاه‌های مرکز استان برگزار شد.

در رده سنی زیر ۱۶ سال، هانیه عظیمی، کیانا مقدسی، روژان رویان و فاطمه عاشوری به ترتیب اول تا چهارم شدند و در رده سنی بالای ۱۶ سال هم به ترتیب سمیراالسادات حیدری، مهدیه دهقان، زهرا مهرآیین و نازگل مالی مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

نهمین المپیاد ورزشی محله‌های این شهر در ۴۰ رشته ورزشی تا ۲۳ اسفندماه در رشته‌های مختلف به خصوص جودو، بسکتبال، والیبال، هفت سنگ، شطرنج، یوگا، طناب زنی، ژیمناستیک ، دارت، فوتسال، هاکی ، دوچرخه سواری ، کشتی ، کاراته و فوتبال ساحلی پیگیری می‌شود.

این المپیاد به صورت تیمی، انفرادی و خانوادگی با هدف همگرایی خانواده‌ها، تحرک بدنی، سلامت جسمی، روانی و ارتقای نشاط اجتماعی ۵۰ محله شهر تاریخی یزد پیگیری می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار