دانشگاه علوم پزشکی شهر یزد صبح امروز در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های استان، ورود واریانت امیکرون به یزد را تکذیب کرد و با بی‌توجهی به نقش رسانه‌های آزاد و فضای مجازی در اطلاع رسانی، از مردم خواست اخبار را صرفا از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 27 December 2021

تکذیبیه دانشگاه علوم پزشکی یزد از جنس همان تکذیبیه‌هایی است که سال ۹۸ در اعلام خبر ورود کرونا به استان منتشر کرد؛ امیکرون به یزد رسیده حتی اگر انکار کنند 

صبح امروز سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در اقدامی غیرحرفه‌ای در مصاحبه با یک خبرگزاری دیگر نسبت به خبر تابناک یزد مبنی بر ورود واریانت امیکرون ویروس کرونا به یزد و جولان این ویروس در بین اقشار، واکنش نشان داده و با "کذب" عنوان کردن خبر مذکور، حضور این ویروس در استان را نیز تکذیب کرده است، هرچند این مقام مسئول در ادامه این مصاحبه عنوان داشته که البته نتیجه تست افراد مشکوک به ابتلای این ویروس هنوز از آزمایشگاه مرجع اعلام نشده است!

سلمانی همچنین در ادامه با زیر سوال بردن نقش رسانه‌های مجازی در امر اطلاع رسانی عمومی، تأکید کرده است که مردم باید اخبار را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

اینکه روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شهيد صدوقی یزد بعد از دو سال جولان کرونا هنوز نمی‌داند تابناک یکی از مراجع رسمی اخبار این دوره بوده و رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز خط مقدم اطلاع رسانی به مردم شریف استان یزد قلمداد می‌شدند، از جهل مخاطب نیست!

لازم به توضیح است به گفته شهروندان، این نهاد در سال ۹۸ نیز با بایکوت و تاخیر در اعلام خبر ورود این ویروس به استان نقش به‌سزایی در همه گیری اولیه داشت که منجر به اعتراض مجازی مردم شد.

حال باید دید در روزهای آینده که متأسفانه خبر رسمی این نهاد و خبرگزاری تکذیب کننده از ابتلای شهروندان به امیکرون منتشر می‌شود و با بی اطلاعی عمومی فرصت کنترل از دست می‌رود، تکذیب کنندگان مسئولیت پیک بعدی واریانت امیکرون ویروس کرونا را برعهده خواهند گرفت یا نه!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار