مدیر امور آبفا شهرستان روانسر گفت: به همت امور آبفا شهرستان روانسر و با شناسایی یک فقره نشت نامرئی از هدر رفت ۱۷ لیتر بر ثانیه آب جلوگیری به عمل آمد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 24 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان کرمانشاه کیکاوس عزیزی نسب از آب بدون درآمد به عنوان نخستین گام در محاسبه هدر رفت آب نام برد و اظهار کرد: همکاران ما در امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر تمامی تلاش خود را به کار بسته اند تا با شناسایی شکستگی‌ها و نشت‌های نامرئی از هدر رفت آب که یکی از موارد افزایش آب بدون درآمد است جلوگیری نمایند.

وی افزود: در همین راستا این امور با شناسایی یک فقره نشت نامرئی در خط اصلی توزیع آب شهر روانسر که تعمیرات آن به علت سختی کار، طول حفاری به متراژ ۵۰ متر و تلاقی محل شکستگی با شبکه گاز شهری، شبکه جمع آوری فاضلاب و کابل فیبر نوری ۱۲ ساعت به طول انجامید، از هدررفت ۱۷ لیتر در ثانیه آب جلوگیری نمود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و بستر سازی مناسب زیر و روی این خط لوله به سایز ۱۶۰ میلیمتر و از نوع پلی اتیلن علاوه بر اینکه در هیچ نقطه‌ای از شهر شاهد قطع آب نبودیم، خوشبختانه این عملیات بدون حادثه و با موفقیت به پایان رسید.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که باید قدر قطره قطره آب را دانست لزوم صرفه جویی در مصرف آب بیش از گذشته احساس می‌شود به همین منظور شایسته است مردم فهیم شهرستان تمهیدات لازم را جهت مدیریت بهینه مصرف به عمل آورند.

عزیزی نسب گفت: لازم به توضیح است شهر روانسر با ۱۷ هزار و ۳۵۹ مشترک آب و فاضلاب در ۶۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار