خیران شیرازی، مرهم و مرحم بیماران و سالمندان شدند.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 23 December 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رییس هیات امنای موسسه مراقبت‌های متعالی در منزل گفت: این موسسه از ۲ سال پیش فعالیت خود را با هدف یاری رساندن به سالمندان، بیماران و افراد ناتوان آغاز کرد و تا کنون به بیش از ۲ هزار متقاضی، خدمات رسانی کرده است.
دکتر تابعی با بیان این که بیماران صعب العلاج و بستری در منزل، در اولویت خدمات این موسسه قرار دارند افزود: تخت، دستگاه اکسیژن ساز، ویلچر، واکر و تشک مواج، از جمله امکاناتی است که علاوه بر خدمات پزشکی و پرستاری، در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
وی گفت: اطلاعات بیماران ناتوان، هنگام ترخیص از بیمارستان توسط مسئولان همان بیمارستان دریافت و برای ارائه خدمات در اختیار موسسه قرار داده می‌شود.
رییس هیات امنای موسسه مراقبت‌های متعالی در منزل فارس با اشاره به لزوم تزریق واکسن کرونا گفت: این موسسه با همکاری مرکز بهداشت والفجر شیراز، واکسیناسیون رایگان در منزل را آغاز کرده است.
تابعی با بیان این که همه خدمات این موسسه رایگان است افزود: افرادی که می‌خواهند از خدمات موسسه مراقبت‌های متعالی در منزل فارس بهره مند می‌شوند می‌توانند نام موسسه را در اینترنت جست و جو و برای ارائه خدمات ثبت نام کنند.
دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم با همکاری بهزیستی فارس، به مددجویان واکسیناسیون رایگان در منزل ارائه می‌دهد.

برچسب ها: خیران ، شیراز ی ، سالمندان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار