فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان گفت: روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته نظیر حاجی آباد زرین با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و هم‌جواری با تعداد زیادی از معادن باید از سهم یک درصد از خسارات معادن منتفع گردد و این مهم تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 23 December 2021

به گزارش ایرنا مصطفی پوردهقان روز چهارشنبه در نشست بررسی و حل مشکلات روستای حاجی آباد زرین بخش خرانق شهرستان اردکان با اشاره به اینکه مردم روستای حاجی آباد مردمی سخت کوش و تلاش‌گر هستند و باید مشکلات آنها را شنید، افزود: وظیفه مسوولان خدمت‌رسانی و شنیدن مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها است.

وی با اشاره به گستردگی و پراکندگی جمعیت در بخش خرانق اضافه کرد: مطالبه‌گری حق مردم است و باید مسوولان تمامی مطالبات مردم را شنیده و در جهت رفع مشکلات و موانع موجود تلاش کنند.

فرماندار اردکان ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه در رفع برخی از مشکلات تصریح کرد : احیای قنوات به عنوان شریان‌های تأمین اصلی آب در روستاها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی از پیش‌کار کنی و مرمت قنوات این روستا توسط جهاد کشاورزی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در آینده ای نزدیک خبر داد.

فرماندار اردکان در ادامه با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در جهت افزایش ۲ برابری حجم برداشت آب شرب روستا تا سال ۱۴۰۱ افزود: مشکل شبکه آبرسانی در روستای حاجی آباد به زودی و با همکاری دهیاری و اداره آبفار مرتفع خواهد شد.

وی در پایان از تکمیل زمین چمن مصنوعی در این روستا خبر داد و گفت: از محل خیری و تعهدات اجتماعی صنایع و با همکاری دهیاری و اداره ورزش و جوانان اردکان تنها زمین ورزشی این روستا به چمن مصنوعی مجهز خواهد شد.

این نشست به منظور بررسی و حل مسائل و مشکلات تامین آب شرب و کشاورزی، آسفالت و اصلاح محور مواصلاتی روستا، اجرای کامل طرح هادی روستایی، مشکلات طرح‌ها و مساکن داخل و خارج از محدوده، ایزولاسیون انهار ، تجهیز ورزشگاه روستا به چمن مصنوعی و رفع مشکلات بهداشت و درمان در این روستا باحضور فرماندار اردکان، بخشدار خرانق، تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان و دهیار و شورای روستای حاجی آباد زرین در محل فرمانداری اردکان برگزار شد.

مرکز این شهرستان ۱۳۰ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد و متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

برچسب ها: معادن ، فرماندار ، اردکان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار