به دنبال تغییر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق جمعی از کارگران این شرکت با اعتراض به این موضوع دست از کار کشیدند و تجمع کردند.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 23 December 2021

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بافق با حضور در جمع کارگران معترض به تغییر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق به مطالبات آنان پاسخ دادند.

صباغیان گفت: حقوق کارگران اولویت کار مسئولان باید باشد و مطالبات آنان نباید نادیده گرفته شود.

وی، افزود:امنیت شغلی و بیمه کارگران باید تضمین شود و مسولیت اجتماعی شهر نیز مد نظر باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مسئولان استان باید در یک هفته وضعیت مدیریت سنگ آهن را مشخص کنند.

صباغیان رمز موفقیت را اتحاد مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: از مطالبات به حق مردم نخواهیم گذشت و حقوق منطقه و کارگران باید محفوظ بماند.

روز گذشته در حکمی از سوی عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، مجتبی حمیدیان به عنوان مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد و تا قبل از این حکم، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل این شرکت بود.
مجتبی حمیدیان، عضو بنیاد ملی نخبگان است که فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی برق و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف می‌باشدو این جوان نخبه انقلابی که از افتخارات، این شهر، استان و کشور می‌باشند اکنون عضو هییت مدیره شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان و مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد است.

برچسب ها: تجمع ، بافق ، کارگران ، معترض
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار