فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به امکانات فراوان اقتصادی و ظرفیت‌های ارزنده ورزشی که در سطح شهرستان ری قرار دارد باید صندوق حمایت از ورزشکاران در این شهرستان ایجاد شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 08 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم به دنبال خدمت بی‌منت به مردم است اظهار داشت: شهرستان ری در ماه‌های اخیر دو مدال‌آور در سطح پاراالمپیک و جهانی داشته لذا تمام ظرفیت شهرستان را برای تقدیر از این جوانان مدال‌آور که موجب شدند نام ری بار دیگر دیده و برجسته شود بسیج شدند.

وی با اشاره به لزوم تقدیر از ورزشکاران و ارج نهادن به زحمات جوانان افتخار آفرین افزود: با توجه به امکانات فراوان اقتصادی و ظرفیت‌های ارزنده ورزشی که در سطح شهرستان ری قرار دارد باید صندوق حمایت از ورزشکاران در این شهرستان ایجاد شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: نزدیک به ۲ سال است که تصمیم برای ساخت خانه کشتی در مرکز شهرستان اتخاذ شده اما در راستای اختصاص زمین مساعدتی از سوی شهرداری تهران صورت نگرفته است.

توکلی تصریح کرد: درخواست اختصاص زمین از سوی شهرداری منطقه ۲۰ مورد موافقت قرار گرفته اما در شهرداری تهران اجرایی نمی‌شود در صورتی که اعتبار ساخت آن نیز کسب شده و در حال حاضر مجوزهای لازم از دیوان محاسبات اخذ شده اما این مجموعه ورزشی و رفاهی به‌رغم طراحی و برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنان مسکوت مانده است.

وی تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های قهرمان‌پروری در ری امیدواریم با مدیریت جدید شهرداری تهران و با کمک اعضای شورای شهر اقدامات لازم برای اختصاص زمین مناسب احداث خانه کشتی فراهم شود.

معاون استاندار تهران با اشاره به تشکیل قرارگاه آسیب‌های اجتماعی در استانداری تهران ابراز داشت: قرارگاه آسیب‌های اجتماعی با تأکید مقام معظم رهبری تشکیل شده و در مدت ۶ ماه تمامی معتادان متجاهر جمع‌آوری می‌شوند که در سطح شهرستان ری نیز این اقدام در حال اجرا است.

وی در ادامه اظهار داشت: تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» در اولویت کاری همه دستگاه های شهرستان بوده و با تغییر دولت نیز این هدف بیش از پیش دنبال شد به نحوی که از ابتدای سال جاری تاکنون تعهد اشتغال شهرستان به میزان ۱۴۰ درصد انجام گرفته است.

وی یادآور شد: با حمایت ارزشمند ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، دستگاه های اجرایی و همراهی مردم، توفیق کسب عنوان برتر کشوری برای شهرستان ری حاصل شد.

این مسئول اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان ری تزریق شده که این آمار بیشتر از ساکنان شهرستان و به خاطر وجود مراکز واکسیناسیون شبانه روزی در این شهرری است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به ابلاغ بندهای ۱۲ گانه پیشگیری و مبارزه با فساد، اضافه کرد: شایسته است شوراهای اسلامی شهر و روستا و مدیریت شهری حتما براساس قانون عمل کنند تا آسیبی به این نهاد نوپا وارد نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سوخت مازت در هیچ کدام از صنایع و نیروگاههای شهرستان ری استفاده نمی شود و ممنوع است، بنابراین اداره حفاظت محیط زیست باید نظارت داشته باشد تا به مردم آسیبی وارد نشود.

گفتنی است؛ در این مراسم از وحید نوری دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در رشته جودو و وحید پشتام دارنده مدل برنز مسابقات جهانی نروژ در رشته کشتی فرنگی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار