مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در تمامی مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی استان که در 17 ماه مسئولیتم برگزار شده قانون حرف اول را زده است.
کد خبر: ۹۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 23 September 2015

 
مجتبی جوهری روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات اسکواش کرمانشاه که با حضور دبیر فدراسیون برگزار شد اظهار کرد: در این مدت حدود 27 مجمع انتخاباتی برگزار شده که بدون استثنا در تمامی آن ها قانون رعایت شده است.

وی افزود: علاوه بر رعایت قانون، در هیچ مجمع انتخاباتی توصیه و سفارش هیچ کاندیدایی به هیچ کدام از اعضای مجمع نشده چرا که سیاست ما برگزاری انتخابات در نهایت آرامش و دموکراسی کامل است.

جوهری خاطرنشان کرد: انتخابات مجامع هیات های ورزشی امروز نسبت به گذشته ها تفاوت بسیاری کرده به گونه ای که در گذشته یک نفر به بقیه اعضای مجمع معرفی و سفارش می شد و همه مکلف بودند تا به آن فرد رای دهند اما امروز این گونه نیست و اعضا به هر نامزدی که دوست دارند رای می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه با مهم ارزیابی کردن کار اعضای مجامع هیات های مختلف گفت: آن ها حق دارند از رییس هیات سئوال پرسیده و عملکردش را نقد کنند و اگر یک سوم آن ها سئوال داشته باشند مجمع فوق العاده تشکیل خواهد شد تا رییس هیات پاسخگوی کار و عملکردش باشد.

وی همچنین با تبریک به جهانگیری برای انتخاب شدن به عنوان رییس جدید هیات اسکواش کرمانشاه گفت: امیدوارم وی بتواند جایگاه گذشته این رشته را احیا و باعث تحول شود.

جوهری در پایان از مسوولین فدراسیون نیز خواست تا به هیات اسکواش کرمانشاه برای کسب جایگاه گذشته خود کمک کرده و شرایط را برای حضور تیم های استان در لیگ های کشوری فراهم کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار