فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری زن و شوهر سارق طلافروشی های تبریز خبر داد و گفت: در این رابطه سه فقره سرقت به ارزش 200 میلیون ریال توسط پلیس امنیت عمومی کشف شد.
کد خبر: ۹۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 23 September 2015

به گزارش تابناک تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاسدار فرهنگ نوروزی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر، افزود: به دنبال کسب خبر مبنی بر سرقت طلاجات سه باب مغازه زرگری توسط زوج جوان در تبریز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور ویژه پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که زوج جوان با مراجعه به طلافروشی از غفلت صاحبان زرگری ها سوء استفاده کرده و چند قطعه طلا به ارزش بیش از 200میلیون ریال به سرقت برده اند.

نوروزی اظهار کرد: ماموران، سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه حین پرسه زنی در اطراف مغازه های طلافروشی دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

وی ادامه داد: سارقان پس از دستگیری به سرقت های خود اعتراف کردند و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تبریز با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمین، خاطر نشان کرد: رعایت توصیه و هشدارهای پلیس از مولفه هایی است که می تواند عاملی مهم در پیشگیری از بروز سرقت باشد و از سویی پلیس نیز شبانه روز آماده پاسخگویی به مردم است و تلفن 110 راهی آسان برای ارتباط با پلیس است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :