فرمانده سپاه محمودآباد گفت: دشمنان هنوز از دشمنی با ایران دست برنداشته و تنها بعد از جنگ سخت تغییر تاکتیک داده است.
کد خبر: ۹۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 22 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  سرهنگ سید تقی کیا شامگاه سه‌شنبه در مراسم ویژه‌برنامه دفاع مقدس در سرخ‌رود، افزود: جنگ نیمه سخت، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و انواع تهدیدها ازجمله گزینه‌های روی میز دشمنان است.
وی افزود: دشمن همان دشمن است با همان خصوصیات گرگ و درندگی‌اش تنها در لباس جدید و خنده ظاهری و امروز در خاک‌ریز جبهه جنگ نرم در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی دشمنی خود را پیگیری نموده و باید با ارتقاء بصیرت و بینش سیاسی و اجتماعی خود از هویت و کیان ایران اسلامی حفاظت کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یادوخاطره امام راحل بینانگذار کبیر انقلاب و شهدای انقلاب گفت: شهدا با بصیرت کامل به‌موقع در جبهه‌ها حاضر شدند و خود را به کاروان حق رساندند و امروز در بهار انقلاب جایشان خالی است.
وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب استکبار جهانی از هیچ اقدامی برای از بین بردن یا متوقف کردن انقلاب دریغ نکردند و هر بار به اشکال مختلف ازجمله کودتای ۲۸ مرداد، واقعه طبس، جنگ در کردستان و خلق عرب و گنبد سعی بر ضربه زدن به ایران اسلامی داشته‌اند.
فرمانده سپاه محمودآباد گفت: دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی به‌واسطه صدام جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند ولی با دلاور مردی و مقاومت رزمندگان مواجه شدند و تمام معادلاتشان به هم خورد و ایران اسلامی به‌واسطه ایثار و رشادت شهدا و رزمندگان پیروز این جنگ نابرابر شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار