رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ ورزشکار کشتی‌گیر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه بوده که این امر نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 22 September 2015

داور جدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل، اظهار داشت: هیئت کشتی استان اردبیل با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی در راستای بیمه ورزشکاران کشتی‌گیر اقدامات قابل توجهی انجام داده است به طوری که هم‌اکنون تمام ورزشکاران کشتی‌گیر اردبیل در رشته‌های فرنگی و آزاد تحت پوشش بیمه هستند.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی هیئت کشتی استان اردبیل برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی و شناسایی استعدادهای ورزش کشتی در رده‌های سنی مختلف است گفت: برای تحقق این امر برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام شده است که در مدتی کوتاه نتایج این اقدامات برای همگان بیان می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان بیان کرد: امسال دوره‌های مختلف داوری و مربیگری در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی در استان برگزار شده است که هدف اصلی از برگزاری این دوره‌ها آمادگی همه جانبه داوران و مربیان کشتی در استان می‌باشد تا شاهد توسعه کشتی در استان باشیم.

جدی با اشاره به اینکه در حال حاضر 31 داور حرف‌های کشتی در رشته‌های فرنگی و آزاد در استان اردبیل فعالیت می‌کنند گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی ملی و بین‌المللی در صدد ارتقا درجه داوران کشتی هستیم تا شاهد توسعه داوران در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

وی با بیان اینکه هیئت کشتی استان اردبیل آماده دریافت نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات پیشکسوتان کشتی است افزود: در این راستا هیئت کشتی استان اردبیل با هیچ کس رقابتی ندارد و با وحدت و همدلی و هم زبانی برای توسعه ورزش کشتی در استان برنامه‌ریزی کرده است که برای این امر نیاز به تعامل همه جانبه مسئولان، ورزشکاران، مربیان و داوران و پیشکسوتان کشتی دارد.

رئیس هیئت کشتی استان تصریح کرد: اخلاق پهلوانی در رشته کشتی حرف اول را می‌زند و اخلاق و منش پهلوانی ورزشکارن کشتی اردبیل در دنیا زبان‌زد عام و خاص است و کشتی اردبیل رفته رفته با حمایت مسئولان و پیشکسوتان به جایگاه والای خود می‌رسد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار