نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: مشکلات خوزستان با مسائل امنیتی گره خورده است و بخش عمده‌ای از موضوعات اجتماعی و اقتصادی هستند که اگر حل نشوند باید منتظر عواقب امنیتی آن‌ها باشیم.
کد خبر: ۹۹۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 09 September 2021

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: مشکلات خوزستان با مسائل امنیتی گره خورده است و بخش عمده‌ای از موضوعات اجتماعی و اقتصادی هستند که اگر حل نشوند باید منتظر عواقب امنیتی آن‌ها باشیم.

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خوزستان که با حضور وزیر کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما نمایندگان استان باید تصمیم بر حمایت جدی از استاندار داشته باشیم و خوشبختانه نمایندگان در بحث حمایت از دولت، رصد مسائل و مشکلات اتحاد دارند.

وی افزود: بالغ بر ۲۰۰ نفر از آقای رئیسی دعوت کردند و طول دوره‌های مجلس بی سابقه است که وزرای دولتی به این شکل رای اعتماد بگیرند.

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: به دنبال سهم خواهی نیستیم اما برای شهر و استان خود دلسوز هستیم، هر هفته در حوزه‌های انتخابیه خود حاضر هستیم و از مسائل و مشکلات مردم اطلاع داریم.

وی خطاب به وزیر کشور ادامه داد: اختیاراتی که در دولت دارید از سایر وزرا بیشتر است و در همه مسائل داخلی صاحب نظر هستید بنابراین تمام مسائل خوزستان به شما برمیگردد و توقع داریم که امین استان باشید.

عبدالله ایزدپناه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه خوزستان را دریابید، تصریح کرد: مشکلات خوزستان با مسائل امنیتی ما گره خورده است و بخش بخش عمده‌ای از موضوعات اجتماعی و اقتصادی هستند که اگر حل نشوند باید منتظر عواقب امنیتی آن‌ها باشیم.

وی بیان کرد: اکنون همه به مشکل آ ب توجه کرده‌ایم اما بحث بیکاری مهم‌تر است و عمده کسانی که در تنش آبی به خیابان آمدند مساله مهم آنها بیکاری بود که رسانه‌های معاند از این شرایط سواستفاده کردند.

ایزدپناه عنوان کرد: اختیارات مناطق نفت خیز به مرکز داده شده و برای کوچکترین اقدامات باید از تهران اجازه بگیرند همچنین اختیارات آب و برق به عنوان یک دستگاه ریشه‌ای در استان خوزستان به تهران داده شده است.

وی اذعان کرد: از حفاری چیزی نمانده که این نیز به لحاظ اختیارات خلع سلاح شده‌اند و نمیتوانند کاری کنند.

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: انتظار داریم به نهادهای امنیتی و انتظامی با توجه به مرزی بودن خوزستان توجه ویژه‌ای شود چرا که این نهادها گاها حتی کمبود وسیله نقلیه دارند.

وی افزود: قطعا اگر امنیت نباشد سرمایه‌گذاری، آسایش، اقتصاد و ... معنی ندارند و تامین امنیت یکی از ارکان اصلی برای رسیدن به سایر اهداف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار