رئیس کمیته امداد لنده؛
کمیته امداد لنده از ابتدای سال جاری تا کنون از ۲۴۹ خانواده در این شهرستان در بخش درمان حمایت کرد و اجازه نداد تا این خانوارها در کنار رنج بیماری فشار مالی را متحمل شوند.
کد خبر: ۹۹۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 07 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ رییس کمیته امداد لنده اظهارداشت؛ از آنجاکه یکی از راهبردهای مهم این نهاد حمایت از خانواده ی بیمار تحت حمایت می باشد از ابتدای سالجاری تا کنون پرداخت هزینه فاکتورهای درمانی ارائه شده به این اداره به تعداد ۲۴۹ خانوار تحت حمایت به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال بحساب سرپرستان خانوار نزد صندوق امداد و ولایت واریز گردید.

بصری فرد افزود؛ ضمن آرزوی صحت و سلامتی و زندگی بدون بیماری برای تمامی خانوارهای تحت حمایت این نهاد مقدس با پیگیری مجدانه و تامین اعتبار لازم همه ی فاکتورهای درمانی ارائه شده به این اداره برابر مقررات ابلاغی پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد؛ همچنین طی این بازده زمانی شارژر بن کارت زنان باردار سهمیه این اداره به تعداد یکصد نفر به مبلغ چهار صد میلیون ریال و کودکان مبتلا به سوء تغذیه به تعداد ۹۷ نفر سهم این اداره معرفی شده از سوی مرکز بهداشت شهرستان به مبلغ یکصد و نود چهار میلیون ریال انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد این شهرستان یادآور شد؛ این نکته هم برای همه ی مردم فهیم شهرستان مد نظر باشد که تمام تلاش و کوشش ما در نهاد کمیته ی امداد این است که بیشترین خدمات را به جامعه هدفمان ارائه نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار