مدیر عامل نیروگاه خبر داد: بمنظور حفظ سلامت کارکنان و تداوم پایداری تولید برق، واکسیناسیون کارکنان نیروگاه شهید مفتح با همکاری مرکز بهداشت همدان و شهرستان کبودرآهنگ در محل خانه بهداشت نیروگاه آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ 05 September 2021
مدیر عامل نیروگاه خبر داد: بمنظور حفظ سلامت کارکنان و تداوم پایداری تولید برق، واکسیناسیون کارکنان نیروگاه شهید مفتح با همکاری مرکز بهداشت همدان و شهرستان کبودرآهنگ در محل خانه بهداشت نیروگاه آغاز شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح: عبدالمجید دیناروند مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با اعلام این خبر گفت: حفظ سلامت همکاران همواره بعنوان یکی از مهمترین رویکرد‌های این مجموعه می‌باشد و با شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون برنامه ریزی و اقدامات متعددی جهت کنترل و مقابله با این ویروس صورت گرفته است.

وی افزود: از ابتدای شیوع این ویروس، کارکنان نیروگاه شهید مفتح همچون سایر تلاشگران صنعت برق بصورت شبانه روزی و با حداکثر ظرفیت در جهت تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی مستمر به مردم و مراکز بهداشتی  و پزشکی تلاش کردند تا همگام با مدافعان سلامت نقش مهمی در این مقطع حساس ایفاء نمایند. 

مدیر عامل نیروگاه در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع این اپیدمی تاکنون سعی نمودیم با اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و اجتماعی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز توزیع یازده مرحله اقلام بهداشتی شامل ۱۳ هزار بطری محلول ضدعفونی دست و سطوح و ۲۰۰ هزار عدد ماسک و اقلامی نظیر اسپری، دستکش و ژل ضدعفونی کننده اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی متعددی را صورت دهیم.

دیناروند ضمن تقدیر از همکاری کلیه کارکنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی افزود: خوشبختانه با توجه به همکاری مطلوب کارکنان نیروگاه و همچنین رعایت این پروتکل‌ها کمترین آسیب را با توجه به حضور مداوم کارکنان در محل کار متحمل شدیم و امیدواریم با اجرای طرح واکسیناسیون و تداوم برنامه‌های مراقبتی شاهد گذر از این بحران باشیم. 

وی با اشاره به حضور مستمر و گروهی کارکنان نیروگاه در بخش‌های مختلف نیروگاه بمنظور انجام وظایف سازمانی خود گفت: برخلاف بسیاری از شرکت‌ها و سازمانها، ماهیت فعالیت نیروگاه شهید مفتح مبتنی بر نیروی انسانی و کارگروهی است و همین موضوع ما را با چالش‌های متعددی همراه ساخت و پس از پیگیری‌های مستمر با مرکز بهداشت استان همدان و شهرستان کبودرآهنگ توانستیم طرح واکسیناسیون کارکنان این مجموعه و پیمانکاران شاغل در نیروگاه را اجرایی کنیم.

دیناروند افزود: اکیپ مرکز بهداشت کبودرآهنگ بمدت سه روز در نیروگاه مستقر خواهند بود و کارکنان را بدون شرایط سنی واکسینه می‌کنند و پیش بینی می‌شود مرحله نخست این واکسیناسیون طی سه روز به پایان برسد.

مدیر عامل نیروگاه ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه کارکنان نیروگاه بر تداوم برنامه‌های مراقبتی ویژه این بیماری بمنظور صیانت از سلامت کارکنان نیروگاه تاکید نمود و گفت: طرح واکسیناسیون به منزله صیانت کامل و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی نیست و رعایت این پروتکل‌ها توسط کلیه کارکنان تا پایان این اپیدمی ضروری خواهد بود.

دیناروند در پایان خاطرنشان کرد نیروگاه شهید مفتح بمنظور تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و کمک در کنترل و مقابله با ویروس کرونا، تا کنون بیش از ۳ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده را تحویل مراکز بهداشتی، ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی و مراکز آموزشی نموده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار