رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قم گفت: ۲ ورزشکار قم با درخشش در رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان ورزش زورخانه ای کشور، به عضویت این تیم درآمدند.
کد خبر: ۹۹۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 05 September 2021

به گزارش تابناک قم، امیر فردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این رقابت‌ها به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و جام شهیدان رجائی و باهنر با حضور وزیر ورزش و جوانان از روز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر تهران با حضور مدعیان کسب عنوان برتری و تصاحب پیراهن تیم ملی از ۲۰ استان کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: رقابت در رشته میانداری انفرادی به دلیل حضور بهترین ورزشکاران این رشته از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و ورزشکاران پس از پشت سر گذاشت یک جدال سخت و نفس گیری و کسب امتیازات لازم، مجوز حضور در رشته های دیگر مهارت های فردی از جمله چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی و میل گیری را کسب کردند.

فردی افزود: علی اکبر خاکدوست ورزشکار ارزشمند قمی موفق شد با درخشش در این رقابت ها موفق شد در رشته میانداری انفرادی، چرخ تیز و میل بازی پیراهن تیم ملی را به تن کند ضمن اینکه حسین قمی دیگر ورزشکار خوش آتیه این استان نیز در میل سنگین به عضویت تیم ملی درآمد.

در رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان ورزش زورخانه‌ی کشور، سرانجام ۳۰ ورزشکار برتر موفق به عضویت در تیم ملی شدند. این رقابت ها در سه رشته مرشدی، میل سنگین و میان داری انفرادی برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار