جایزه "دکتر مهدی برنجکوب" عصر روز پنجشنبه در دانشگاه اصفهان به شرکت فناور برتر در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات اعطا شد.
کد خبر: ۹۹۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ 02 September 2021

مسوول اجرایی رویداد جایزه دکتر مهدی برنجکوب در این مراسم گفت: این جایزه با هدف گرامیداشت یاد مرحوم برنجکوب که عضو موسس و موثر انجمن رمز ایران و پاسداشت خدمات ارزنده او در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) به شرکت فناور برتر اعطا شد.

سیدمحمد دخیل علیان افزود: پس از فراخوان اعلام شده برای این رویداد، ۶ شرکت فناور واجد شرایط شدند که پس از مصاحبه حضوری و غیر حضوری و داوری صورت گرفته سه شرکت به مرحله نهایی رسیدند که در نهایت از میان آنها شرکت برگزیده امروز تجلیل شدند.

وی معیارهای ارزیابی در این رویداد را نوآوری محصول، تحقیق و توسعه، سیستم ها، ساختار مدیریتی و مدل کسب و کار عنوان و اضافه کرد: رویداد سالانه اعطای "جایزه فناوری مرحوم دکتر مهدی برنجکوب در صنعت افتا" به ابتکار چند نهاد از جمله شهرک علمی و تحقیقاتی استان، دانشگاه صنعتی اصفهان و انجمن رمز ایران و همچنین خانواده او و شرکت پایه گذاری شده توسط مرحوم برنجکوب، برگزار شد.

معاون توسعه فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطرنشان کرد: در این رویداد، دستاوردهای نوآورانه تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فناور(استارتاپ) در بخش افتا ارزیابی و به شرکت برگزیده جایزه نقدی و تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری اعطا شد.

وی دیگر اهداف این رویداد را گسترش فعالیت تیم‌های فناور و شرکت‌های نوپا در صنعت افتا، تقویت روحیه کارآفرینی و تشویق دانشگاه‌ها به پژوهش‌های کاربردی قابل استفاده، تولید محصولات و خدمات نوآورانه در صنعت افتا و حرکت به سمت خودکفایی و صادرات در صنعت یاد شده عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار