در سال‌های اخیر
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: دشمن در تلاش بود که ما وسایل نظامی از کشورهای دیگر نخریم و الان در صدد است که به کسی این وسایل و تجهیزات تولیدی خود را نفروشیم. فعالیت نیروهای مسلح کشور در ساخت و تولید ملزومات و تجهیزات نظامی معجزه‌آسا بوده است.
کد خبر: ۹۹۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 01 September 2021

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد روز چهارشنبه در دیدار با جانشین پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: خودکفایی در تولید انواع سلاح‌های نظامی در سال‌های اخیر محقق شد و این جز به دلیل روحیه ایمان و تدین نیروهای نظامی زیر سایه امام و رهبری نبوده است ؛  ایمان و تدین از جمله ویژگی‌های نیروهای نظامی کشورمان به شمار می‌رود و آنان نه به خاطر جبر و زور و ترس بلکه به خاطر میل و ایمان خود در این عرصه فعالیت می‌کنند. 

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه همگی در امتحان الهی قرار داریم خاطرنشان کرد: تمام نیروهای نظامی شامل ارتش، سپاه و بسیج ایران با عقیده و ایمان هستند. 

وی اظهارداشت:  زندگی انسان زیر سلطه انسان دیگر ذلت است و فقط زیر نظر خداوند و رهبران دینی و پیامبران که در مسیر خداوند هستند عزت به شمار می‌رود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ایران نزدیک‌ترین و شبیه‌ترین به حکومت پیامبر است تصریح کرد: در این زمینه بسیاری از نقص‌ها به خاطر دست‌اندازی‌های دشمنان بوده است. 

همچنین جانشین پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در این جلسه گفت: امروز پدافند وظیفه دارد با تمام ظرفیت‌های موجود برای پوشش و دفاع همه جانبه تلاش کند. 

امیر سرتیپ حسین نوروزی افزود: فعالیت‌ها و عملکردهای این نهاد از بدو تاسیس تاکنون خوب وسازنده بوده و هیچ عملیات و رزمایشی بدون حضور مستقیم و یا غیرمستقیم پدافند برگزار نشده است. 

وی اضافه کرد: پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس از شاهرگ‌های حیاتی کشور به‌خوبی دفاع کرد و برای مثال ۲ هزار و ۸۸۰ مورد حمله به جزیره خارک را ناکام گذاشت. 

جانشین پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ادامه داد: خنثی سازی ۲۴ هزار و ۸۰۰ مورد حمله به کشور  و انهدام ۶۰۰ هواپیمای عراقی از دیگر اقدامات این نیرو در زمان دفاع مقدس بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار