دیدار دوستانه تیم های پرسپولیس گناوه و کارگر بنه گز با تساوی پرگل پایان یافت.
کد خبر: ۹۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 22 September 2015
تابناک بوشهر: عصر دوشنبه نمایندگان بوشهر در رقابت های لیگ دسته دوم کشور در دیداری تدارکاتی در شهر گناوه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 4 بر 4 پایان یافت.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ تیم پرسپولیس گناوه که کمتر از یک هفته است که تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر نادر جعفری آغاز کرده است و با قرار گرفتن در گروه یک این رقابت ها با تیم های نیروی زمینی، شهرداری بندرعباس، شهرداری زنجان، بعثت کرمانشاه، شهرداري كاشان، برق نوین شیراز، کارون اهواز، ملی پوشان تبریز و شهرداری دزفول هم گروه شده است.

کارگر بنه گز حدود یک ماهی است که تمرینات خود را با هدایت بهنام ابولی  استارت زده است و پس از اردوی شیراز حال با انجام دیدارهای تدارکاتی خود را برای لیگ دسته دوم کشور مهیا می کند.

کارگر در گروه دوم این رقابت ها با تیم های تربیت نوین یزد، استقلال جنوب، پارس جنوبی جم، بادران تهران، کیمیا فرایند تهران، شهرداری کامیاران، ماهان شوشتر، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز هم گروه است.

پرسپولیس گناوه روز چهارشنبه 8 مهرماه باید در تبریز به مصاف ملی پوشان و کارگر بنه گز دیگر نماینده بوشهر روز پنجشنبه 9 مهرماه برابر شهرداری تبریز صف آرایی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار