مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از بهره‌مندی بیش از ۴۶هزار نفر از اجرای طرح نذرسلامت همراه با خادمان حسینی در دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 22 August 2021
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از بهره‌مندی بیش از ۴۶هزار نفر از اجرای طرح نذرسلامت همراه با خادمان حسینی در دهه اول محرم خبر داد.


به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان همدان، علی سنجربگی مدیرعامل این جمعیت با بیان اینکه سال گذشته طرح نذر سلامت در ایام محرم با استقبال هیئت‌های مذهبی مواجه شد، از اجرای این طرح برای دومین سال متوالی خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح نذر سلامت۲ همراه با خادمان حسینی از ۱۸ تا ۳۰ مردادماه سالجاری مصادف با دهه اول محرم‌الحرام اجرایی شده است، از مشارکت داوطلبانه اعضای هیئت علی‌اکبر (ع) جمعیت هلال‌احمر در اجرای این طرح سخن گفت.

وی نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی، کنترل ماسک و توزیع رایگان آن درصورت نیاز و هشدار درخصوص عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را از جمله برنامه‌هایی دانست که در اجرای طرح نذرسلامت مورد توجه قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به مشارکت خانه‌های هلال در سراسر استان با همکاری دهیاری‌ها در اجرای طرح نذرسلامت، افزود: ۹۶۱ نفر روز از اعضای واحد‌های جوانان شعب جمعیت هلال‌احمر استان این طرح را اجرایی کرده‌اند. 

علی سنجربگی با اشاره به اینکه این اعضا در قالب تیم‌های ۵نفره شامل ۳آقا و ۲خانم طی هماهنگی صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی، به محل‌های برگزاری مراسم هیئت‌های بزرگ مذهبی استان در دهه اول محرم اعزام می‌شدند، خاطرنشان کرد: درمجموع ۳۱۸ هیئت روز در اجرای این طرح مشارکت کرده‌اند.

وی مجموع تعداد عزاداران حسینی که از طرح نذرسلامت۲ هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند را ۴۶هزار و ۶۴۰ نفر عنوان کرد و افزود: برای تهیه ماسک و اقلام بهداشتی نیز از مشارکت خیٌِرین هلال‌احمر بهره گرفته‌ایم.

سنجربگی ترویج فرهنگ نوع‌دوستی با پیشگیری از شیوع کرونا را از جمله اهداف این طرح برشمرد و با آرزوی ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، اظهار کرد: بحمدالله اجرای طرح نذرسلامت با موفقیت پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار