استاندار خوزستان گفت: شرکت‌ها، کارخانه‌ها و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در خوزستان به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا کمک کنند.
کد خبر: ۹۸۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 17 August 2021

استاندار خوزستان گفت: شرکت‌ها، کارخانه‌ها و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در خوزستان به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا کمک کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان اندیمشک در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بحث کرونا در خوزستان همچون سایر استان ها به شدت با مشکل منابع و نقدینگی روبه رو هستیم به همین منظور از بخش خصوصی و تجار می‌خواهیم‌ به این بخش کمک کنند.

وی گفت: اگر بخش خصوصی برای کمک به بهداشت و درمان در مقابله با کرونا ورود کند بسیاری از کمبودها و مشکلات در این بخش حل می‌شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: میزان بستری بیماران کرونایی در خوزستان از ۵۰۰ نفر در چند هفته گذشته به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۴۸۰ نفر در بخش مرتقبت های ویژه و ۱۱۰ نفر در وضعیت وخیمی قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر برگزاری آیین‌های عزاداری حسینی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، افزود: از تمامی مردم تقاضا داریم که آیین‌های عزاداری را با کمترین جمعیت و در فضا باز برگزار کنند.

سلیمانی دشتکی همچنین با اشاره به برگزاری نشست‌های بررسی پروژه‌های شهرستان‌های خوزستان افزود: در چند روز گذشته سومین دوره نشست‌های بررسی مصوبات و پروژه‌های شهرستان‌های خوزستان برگزار شد که برای رصد دقیق تر اجرای آنها، هفته آینده به شهرستان‌ها سفر خواهم کرد.

۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز،۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار